Hoe oud waren jullie?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door shmima, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mensen waren me al voor, maar inderdaad, dit staat onder het hoofdstuk; Jonge Moeders. Als andere zich er zo over kunnen opwinden dat er meiden zijn die jong moeder worden moet je maar ergens anders kijken en niet hier.

2. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Goh, zou dit daarom onder het kopje Jonge moeders staan? ;)

Ontopic: Ik was 20 toen ik zwanger raakte en 21 toen ik beviel.

3. Justice

Justice Lid

23 jun 2012
    76
    0
    0
    Lezen en schrijven
    Zwolle (omgeving)
    Ik was 22. Zwanger geraakt en bevallen van *Dochter
    Ik was 23 toen ik zwanger raakte van Zoon en bevallen toen ik 24 was. Nu ben ik 27. Dochter zou nu 4,5 jr zijn en zoon wordt over ruim een maand 3jr

4. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    25 tijdens eerste bevallin
    27 tijdens tweede
    En als alles goed gaat 30 bij derde bevalling (twins)

5. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Maar je komt het ook tegen bij alle nieuwe berichten, dus ook als je niet gaat zoeken bij 'jonge moeders', en dan nog, waarom zou je hier je mening niet mogen schrijven?

6. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    22zwanger en net 23 geworden, maandje voor de bevalling :)

7. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik ben ook jong mama geworden en ben er blij mee....zo vind ik op je 30e de eerste krijgen te laat. Ik wil graag voor mijn 30e klaar zijn met het krijgen van kindjes.

Aghja iedereen zijn eigen mening he :)

8. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Is ook iets voor te zeggen. Maar er zit wel verschil tussen voor je er 30e of voor je 20e.

9. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Hier ook erg jong. Op mijn 18de bevallen en nu 19.

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik vind het verschil er meer in zitten HOE een persoon is,

zo is mijn (ex)schoonzus met 18 bevallen van een dochter ze had geen geen geld, geen baan, geen opleiding, geen stabiele relatie met mijn broer,en ze bleef gewoon stappen.drinken. en blowen, tot dat ze een jaar na de geboorte een opleiding aangeboden kreeg,

ik was 17 toen ik met mijn man samen woonden(hij is door zijn moeder op de leeftijd van 24 het huis uitgezet omdat hij verliefd was op mij, mijn vader heeft gezegd dat hij bij ons mocht komen wonen)
    en dit is ook gebeurd, zo hebben we samen een half jaar bij mijn ouders gewoond en hebben toen ons eigen huisje gekocht,

toen ik 18 (bijna 19) was zijn we gaan trouwen, en daarna zijn we heel bewust aan kinderen begonnen,

ik was 19 toen ik zwanger werd en 19 toen ik bevallen was van de eerste,

financieel zaten/zitten we goed, we hebben een eigen huis we hebben een stabiele liefdevolle relatie ik zie niet in waarom het nu zo erg in om voor je 20e een kind te krijgen

11. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Ik sluit me volledig aan bij Mejojo, de ene 18-jarige is de andere niet. Het is maar net hoe jij bent als persoon:)

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik was 22 toen ik zwanger raakte en 23 toen ik beviel van Dinand, en 23 toen ik zwanger raakte en 24 toen ik beviel van Fabiënne.

Tussen Dinand en Fabiënne zit 16 maanden, en och, wat zijn ze leuk samen! Jonge moeder...helemaal niet erg, over 20 jaar zit ik met me gat ergens in een warm land vakantie te "vieren"en willen de kids niet meer mee met papa en mama. Dan ben ik "pas" 45 haha:p

13. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik was 22, bijna 23, toen we besloten dat we een kindje wilde. Ik was net een maand 23 toen ik positief testte en ook op mijn 23ste bevallen :)

14. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Ik was 19 toen ik zwanger raakte en 20 toen ik was bevallen. Nu 5 maandjes geleden. We waren toen 4 jaar samen en woonde 2 jaar samen :) we zijn dolgelukkig en ik zou het niet anders willen! :)

15. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Helemaal mee eens!

16. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Maakt denk ik niet zoveel uit wanneer je geniet. Wanneer je wat later kinderen krijgt, geniet je tot die tijd extra van je vrijheid. Vakantie, stappen, feestjes. Wanneer je jong kinderen krijgt doe je dat misschien op latere leeftijd. Met terugwerkende kracht zou ik willen dat ik een jaartje of 3-5 eerder moeder was geworden. Maar het is zo gelopen. En ik heb genoten van mijn vrijheid en geniet nu van mijn prachtige gezin. Kan me overigens ook voorstellen dat jullie mij oud vinden om recent nog moeder te zijn geworden.

17. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    21 zwanger 22 bevallen 23 zwanger en 24 bevallen

Ik ben super blij met mijn 2 prachtige mannetjes van 26-06-2010 en 10-07-2012

Ik ben het er inderdaad mee eens dat je een bepaalde stabilieteit in je leven moet hebben. Perfect hoeft niet maar ik vind dat je de basis wel op orde moet hebben. Financieel, een vaste woonplek en vooral veel liefde kunnen geven en veel tijd in de kids inversteren en jezelf achter je kinderen kunnen plaatsen.

18. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ik ben net een paar weken zwanger, ben nu 20 en in sept word ik 21 jaar

19. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

was 20 toen ik zwanger raakte en 21 toen ik beviel:) Vriend en ik zijn 4 jaar samen en wonen 3 jaar samen:)

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Zwanger & bevallen op 20 jaar! (zoontje was 7 weken toen ik 21 werd :) )

Helemaal geen spijt van ! Ook al is de relatie met "vader" gestopt.

Deel Deze Pagina