Op mijn 15e een miskraam gehad Uieindelijk op mn 22e zwanger geworden na op mn 20e met de pil gestopt te zijn en was net 23 toen ik beviel.
Op mijn 22e heb ik een vmk gehad, sinds dien wilde ik heel graag een klindje (al heb ik altijd al geroepen dat ik vroeg moeder wilde worden). Het duurde even tot mijn vriend er ook klaar voor was.. Nu ben ik 25 en 25 als ik beval! Mij had het geweldig geleken om rond mijn 20e mama te worden, maar vriendlief was er toen absoluut nog niet klaar voor. Nu heb ik er wel vrede mee met hoe het gelopen is.. we zijn nu bijna 7,5 jaar samen en wonen bijna 2,5 jaar samen.. en nu bijna 29 weken zwanger.. Tsja.. wat is jong.. in mijn omgeving vindt iedereen mij jong, op mn werk ben ik de jongste en in onze families ook. Van onze vrienden ben ik ook de eerste die zwanger is.. 2 van mijn vriendinnen wonen net samen. Ik moet zeggen dat ik nu wel veel mensen 'aan steek' haha mijn vriendinnen krijgen allemaal rammelende eierstokken hahaha
Oei dat is wel erg jong meid,maar ik ken jouw situatie natuurlijk niet Ik was zelf op die leeftijd nog helemaal niet met sex bezig en ik menstrueerde toen zelfs nog niet eens. Ik ben wel bewust jong moeder geworden, ik was nog net 19 toen mijn eerste geboren werd
Jeetje meid dat is niet niks zeg!!!! Wat dapper van je dat je desondanks toch voor je kleintje hebt gekozen!!! Hier nu ook een puber(zoon), leuke tijd is dat he
Ligt er ook een beetje aan hoe iemands situatie is he Ik was dan wel 19, maar mijn (inmiddels)man was toen 26 en had een goede baan als belasingadviseur en we hadden al een eigen huisje en een auto etc, dus het kon ook gewoon Verder kun je natuurlijk nooit echt oordelen als je iemands verhaal niet kent
17e ( Verkracht en zwanger geworden ) 19e ( Zwanger geraakt van me huidige vriend, maar Sylvana dood geboren 20 ( Sylvie geboren )
30 toen ik zwanger raakte, en 31 toen de kleine meid werd geboren. ( December 2011 zwanger en September 2012 geboren )
Ik was 19 toen ik zwanger was van mijn zoontje, 20 bij gedierte. Nu ben ik 23 en zwanger van de tweede.
Ik was 20 toen ik zwanger raakte en ik ben nu net 21 geworden en we verwachten in deze dagen/weken ons eerste kindje!
Ik was met 18 jaar zwanger van mijn dochtertjes, met 19 jaar bevallen. Nu ben ik met 22 jaar zwanger en ik zal 23 zijn als hij/zij er is
ik ben 21, en zwanger van eerste kindje, ik beval ook met 21 jaar.. heerlijk om jong mama te worden! kijk er naar uit!
Ik ben ook 21 zwanger van ons eerste kindje, en ben ook 21 als het geboren word! Ben nu 25,4 weken Vind het ook heerlijk dat ik nog zo jong ben!