Ik was 19 toen ik al wilde mijn vriend nog niet. Achteraf ben ik er blij om dat hij niet wilde. Ik was 21 toen we hoorden dat ik endometriose had. Hij was toen 23. Heel bewust hebben we toen besloten om voor een kindje te gaan. Een jaar later was ik zwanger. Dus 21 begonnen. 22 zwanger en 23 toen de kleine geboren werd.
Zwanger toen ik 20 was en mn vriend 33. Zwanger in ronde 1. Tweede keer zwanger toen ik 21 was, ongepland dus ronde 0. Nu op naar zwangerschap nummer 3, ben nu 22. Onze kiddies hebben het beste van allebei, één jonge en één iets oudere ouder haha
Vriend was 21 en ik 26 jr toen we ouders werden vd 1ste... Nu is hij 24 en ik 30 en hebben 2 kids... 1ste x miskraam gehad , duurde 1,5 jr ong om zwanger te raken en na de miskraam 6mnd later weer in verwachting.
Ik was 21 en vriendlief 26 was ongepland door de pil, maar erg welkom kleine man is alweer 16 maanden..
Ik was 27, man 28. Eerste ronde zwanger. Nu ben ik 37, man 38. Bij mijn MA was ik ook in de eerste ronde zwanger (september 2012). Nu in eerste ronde na MA... spannend!
Ik ben 30, mijn man 38. We waren in ronde 4 zwanger, helaas MK, ronde 8 en 9 zwanger, wederom MK en nu in ronde 10 succesvol zwanger!
Ik was 23 (nu 24) manlief 30 zijn nu zwanger van ons 1ste wondertje.. Wel al een miskraam gehad.. Zijn iets meer dan 2,5 jaar bezig geweest om zwanger te worden..
Ik 21 en man 32 toen we t samen eens waren en we zullen een jaartje ouder zijn als baby er is, want ik ben in mei gestopt met ac en in oktober bevrucht..
Ik ben 23 en mijn vriend 31, de tweede ronde zwanger en ik ben nu 5 weken...heel pril dus. We voelen ons zo bijzonder, vooral omdat we ons beseffen wat een wonder het is!!
Ik was 25 toen we begonnen met zwanger worden. Vlak voor mijn 30e verjaardag is onze meid geboren, dus we hebben heel lang moeten wachten.