Uhm ik 20 ex 27 jaar en we hebben er 4,5 jaar over gedaan... Nu ik 26 manlief 34 en ronde 1 van dit kindje raak (met clomid)
Ik 38, hij 35 toen we het uitspraken en 39 en 36 toen we zwanger werden, helaas is er nog geen kindje.
ik was 20 en ex 21 en dwars door de pil heen zwanger geworden nu al een flinke vent van bijna 11 jaar en heb nu een zoontje van bijna 3 jaar met m'n huidige man (net 3mnd getrouwd :d) ik was toen 28 en hij 35 en hebben er ook 3 jaar over gedaan om zwanger te worden van de jongste
24 allebei en papa en mama geworden toen we 25 waren zwanger na 5 rondes....nu beide 28 en pas geleden weer ouders geworden...
25 bij de eerste, was direct eerste vrijpartij raak 27 bij de tweede, hij kwam dwars door de condooms heen
Ik was 19 toen besloten een kindje te willen. Uiteindelijk 22 toen ik zwanger raakte! Een tweede wachten we nog eve mee, maar hoop dat dat sneller gaat. Al hev je dat niet in de hand natuurlijk.
We waren een jaar getrouwd (beiden 23) en wisten sowieso al dat we graag kinderen wilden, maar toen echt voor gegaan. Heeft bij ons een jaar geduurd toen we in blijde verwachting waren van onze tweeling. Toen onze mannetjes geboren werden was ik nog net 25 en manlief ook. Zij zijn begin juni 2008 geboren en een maand later werd ik 26. Sinds kort weer de trotse ouders van nog een zoon! Dit heeft een half jaartje geduurd en toen hij geboren is, begin aug was ik net een maand daarvoor 30 geworden en mijn man is 29. Hij is 7 maanden jonger dan ik ben. Nu eerst weer genieten en wie weet, hopelijk dat we nog 1 keer een kleine in onze armen erbij mogen sluiten. Daarvan is de leeftijd en duur nog onbekend uiteraard.
24 toen we begonnen, vriendlief 36, 25 toen we positief testte en 26 toen ik beviel. Heeft 8 rondes geduurd.
Mijn man en ik riepen al heel snel dat we jong ouders wilden worden ( waren toen rond de 16 ),maar wilden wel een toekomst voor ons kind hebben.Dus eerst netjes gaan samen wonen, vaste baan etc. Uiteindelijk net na mijn 20ste verjaardag gestopt met de pil. 3 jaar later was ik eindelijk zwanger van Levi
Ik was een jaar of 19 toen wilde ik wel al een kleintje. Mijn man vond het veelste jong (hij is iets ouder) en was er zelf nog nietzo aantoe. Toen ik 22 was was mijn gedult op en gelukkig was mijn man er ook aantoe inmiddels. Ben de 1ste ronde zwanger geraakt en met 23 bevallen. Nu ben ik 24 en zwanger van de 2de, het was weer de eerste ronde raak.
Ik ben 22 en mijn vriend is 21 we zijn nu aan het bezig voor onze eerste wondertje,, en zijn nu eind ronde 3 volgende week zondag mijn eerste menstruatie dag ,,
Ik was 26 en mijn vriend 30 toen ik zwanger raakte in de 2e ronde. Nu bezig voor de 2e ben ik vrijdag 28 geworden en mijn vriend is 32 nu op het wacht bankje in de 2e ronde.