Ik 30, vriend 29 en zwanger in ronde 9 maar ik tel als ronde 1 want die maand voor de eerste keer geprobeerd mijn ei te vinden door te temperaturen en daarom dat we de 8 vorige maanden dus niet zwanger raakten.
Ik was 27 en vl 26 toen we er voor gingen 28 en 27 toen hij geboren was ronde 3 was raak nu 29 en 28 bezig voor nummer 2 zit nu in ronde 6 dus niet gelukt is denk ik lag tijdens mijn ei in het zh met zoonlief
Ik 23 en ml 27, nu zijn we inmiddels 24 en 28. Hopelijk blijven we deze leeftijd hebben als we zwanger raken
ik was 25 en mijn man 30, ik was 2 weken 27 toen onze oudste geboren werd, hebben wel in de MMM gezeten. tussen de oudste en jongste nooit ac gebruikt, en uiteindelijk de MMM weer in moeten gaan, en toen waren was ik net 2 weken 32 jaar
Ik was 25 en vriend 29. (nu 26 en 30) Eerste ronde was het raak. Zo oneerlijk als ik andere verhalen lees (11 jaar!!) dan schaam ik me bijna.
Vorig jaar in september gestopt. Begonnen eind november. Ik was toen 25 hij 27. 13 Januari word ik 27, man is 28.
Ik ben 23 jaar en vriend 30. En zijn in de 2e ronde zwanger geworden (na 4 maanden ivm cycles van 6 weken na pilstop).
Ik was 19, man 25 toen we voor de eerste gingen. Duurde 5 maanden en ik was 20, hij 26, toen onze dochter geboren werd. Dit kindje was in ronde 1 raak. Ik ben vorige week net 22 geworden, man is nog net 27 als dit meisje geboren wordt.
Ronde 70 raakte ik zwanger. Ik was 22 toen ik stopte met de pil en was 26 toen ik beviel. Na de bevalling nooit meer de pil oid gebruikt, maar helaas geen zwangerschap.m
Eigenlijk baalde ik altijd dat ik niet aan de pil, spiraal of wat dan ook mocht vanwege een bloedafwijking, maar als ik de dingen hier lees qua ontpillen en gedonder, ben ik er eigenlijk blij om..
bij de eerste was ik 24 man 26 door de pil heen zwanger.ech tsuper gelukkig en was ook echt welkom met 27 van de 2de en met 30 zwanger en bevallen van de 3 de.en hopelijk in de toekomst nog een 4 de spruit maar dat zien we dan wel weer.