Ik was 22 jaar en manlief 21. In de derde ronde zwanger geworden. Bij de tweede was ik 25 jaar,en ook in de derde ronde zwanger.
Ik ben 27 en mijn man 29 jaar. In de 4 ronde raakte ik zwanger. En nu verwachten we eind mei volgend jaar een kindje!
Met 25 van de pil, 6 maanden/8 rondes later zwanger (25, toen vriend 27) en 9 maanden later moeder op mijn 26e. En nu op mijn 27e zwanger en straks hopelijk een gezonde dame in mijn armen, ben inmiddels 28 (inmiddels man 30).
Wij zijn bezig voor ons eerste kleintje. Ik ben 34 mijn man 40. Zitten in ronde 7 nu. Mag nu eindelijk een x lukken. Ben ongeduldig aan het worden
25 werd mijn eerste geboren, 27 bij de 2e nu met 29 gaan we voor de 3e. Wat me opvalt is dat er toch heel veel meiden jong moeder worden. Volgens de cijfers worden Nederlandse vrouwen gemiddeld met 29,5 voor het eerst moeder. Gemiddelde op het forum ligt een stuk lager volgens mij!
Ik ben 22, mijn vriend 25, maar wij zijn nog bezig (nu 2e ronde). Als ik nu zwanger wordt, ben ik 23 als ik beval en mijn vriend 26.