Zwanger 23 en ik ben 24 als ik beval van ons beebje💙💙💙 Mijn moeder was 38 toen ze beviel van mij broertje die is nu 8 hihi
25 bij de eerste en nu 28 met de tweede die in mei komt. Alle meiden in onze vriendengroep zijn tegen of in de dertig en gaan nu voor een tweede. Zitten allemaal gelijk qua leeftijden van onze kindjes die zijn allemaal 2 nu. Ik ben de jongste van allemaal.
Ik ben nu 20 en 21 als beval. Ik vind het lekker jong moeder te gaan zijn mijn moeder wad net zo oud toen ze mij kreeg zij is dus 42 als ze oma is mijn vader 43
Ik was net 26 toen ik de positieve test in handen had, dus ben ook 26 als de bevalling straks begint. Overigens vind ik mezelf juist nog best jong. Ik ben letterlijk de eerste in mijn omgeving die met kinderen begint.
Ik ben net zo oud als TO. En dit is mijn eerste. 27 dus (net) Maar heb vier jaar in de MMM gezeten dus had dat niet gebeurd dan was ik 23 geweest.
Zwanger en bevallen eerste: 26 En nu zwanger van de tweede, ben nu 28, in september ben ik uitgerekend en dan zal ik 29 zijn.