Bij de eerste was ik bijna 29 jaar, tweede 31 jaar en derde 36 jaar. Ik wou dat ik eerder begonnen was met kinderen krijgen. Het lijkt me leuker om jonger moeder te zijn maar met studeren en werken kwam het er niet van. Ik moest toen aan kinderen denken, mijn eierstokken rammelden niet.
Ik ben op mijn 28e zwanger geworden en beval op mijn 29e Vind het zelf een mooie leeftijd, hoor. Voel me helemaal niet oud
Eerste zw wAs ik 19 jaar. Ging mis rond 16 weken. 5 ma s verder werden we in 2011 ouders van ons zoontje uit China en toen was ik 32 jaar. Ik was 33 jaar toen ik beviel van onze jongste kanjer en zal in juli op 35 jarige leeftijd bevallen van ons dochtertje, ons derde kindje.
Ik was ook 25 toen we stopten met de pil. 25 rondes verder en na 1x clomid zwanger op mijn 27ste. En 28 als ik eenmaal bevallen ben
1ste keer was ik 27 maar eindigde in mk. Nu ben ik 28 en verwacht eerste kindje. Altijd jong kindjes gewild maar nooit eerder de juiste papa tegen gekomen en nu zijn we 1.5 jaar samen
Ik was 19 toen ik voor het eerst zwanger raakte, maar dat werd een miskraam. Bij de 2e miskraam was ik 20 en bij deze zwangerschap ben ik ook 20. En als alles goed gaat 21 als ik ga bevallen.
Bij de eerste zwangerschap was ik 29, maar mk. Bij mk 2 en 3 was ik 30. Bij mijn zoon: 30 toen ik zwanger werd, 31 met de bevalling. Nu: 31 toen ik zwanger werd, 32 met de bevalling.