Wat ontzettend leuk dat er zoveel jonge mama's zijn heb echt het gevoel dat ik de enige ben in de wereld. 21 bij positieve test en 22 als ons zoontje geboren wordt.
19 positieve test, werd een jongen 21 positieve test, werd ook een jongen Nu 22 en hopelijk volgend jaar positieve test van de derde
22 op NOD en kreeg een meisje 24 op NOD en kreeg een meisje 27 op NOD en kreeg een meisje 28 op NOD en kreeg een meisje ( ongepland maar wel heel erg welkom) En nu 33 op NOD en krijg een jongen!
Ik was 19 positief testte van de 1e en kreeg een meisje 24 testte ik positief van de 2e en is een jongen 27 positief van 3e en is een jongen 29 positief van de 4e en is een meisje
21 positieve test en 22 toen onze oudste zoon werd geboren 23 positieve test en 24 toen onze tweede zoon werd geboren 27 positieve test en 28 toen onze derde zoon werd geboren 30 positieve test en 31 als onze ???? word geboren
21 toen mijn dochter werd geboren. Als alles goed gaat ben ik 23 als nummer 2 komt, geslacht is nog onbekend
nummer 1 : NOD 23 jaar en een jongen(geboren 2/2/09) nummer 2 : NOD 29 jaar en een meisje(verwacht 12/4/15) Hier zal het ook bij blijven met 2 kids na nummer 2 zal manlief zich laten helpen
Ik was 17 toen ik positief testte en was zwanger van een klein meisje... helaas heeft het niet lang mogen duren.
bij de eerste was is 24 en was een meisje* nu ben ik 25 als dit kindje word geboren geslacht nog onbekend