Bij onze dochter 30 op NOD en ook 31 toen ze geboren werd. Nu 32 op NOD en 33 als de Tweeling geboren wordt. Zijn 2 jongetjes.
Op NOD was ik 23, als ik ga bevallen ben ik 23 en wij weten wat we krijgen maar ivm meelezers is dat nog even een verrassing!!
eerste positieve test was ik 26. Helaas een mk met 14 weken. ook geen idee of het een meisje of jongen zou zijn. Bij de tweede positieve test het zelfde verhaal. Alleen was ik net 27. Derde positieve test was ik 27 en zal ik 28 zijn als ik beval. Ben nu nog zwanger van ons kleine meisje.
19 op nod en we kregen een prachtig meisje. Nu 21 of 22 jaar op nod en we weten nog niet wat het word
22 op nod en is een jongetje Nu 24 op nod (maar 23 tijdens ovulatie) en nog geen idee wat het wordt..
Van de 1e testte ik positief 2w overtijd, 19j, 20j bevallen jongen, van de 2e op nod, 21j op 22j bevallen meisje, van de 3e op nod, 27j op 28j bevallen jongen, 4e geen idee op nod of overtijd test was zeer licht, 30j en nog net 30 als ik beval, zou meisje zijn.
De eerste 15 jaar op nod was een jongen De tweede 19 jaar op nod en een jongen De derde 22 jaar op nod en ????????