Ik ben ook benieuwd wanneer mijn zoon gaat doorslapen... Hij heeft het een paar weken gedaan toen hij een maand of 2-3 was maar sindsdien niet meer. Sinds hij 15 maanden is, krijgt hij geen nachtvoeding meer tussen middernacht en 6u maar hij blijft toch wakker worden meestal. Hier trouwens altijd op verzoek gevoed en ik heb hem nooit (alleen) laten huilen/jengelen om het doorslapen te bevorderen.
Ongeveer rond de 6 weken kan zelfs nog iets eerder zijn (geen zin om op te zoeken) In de eerste paar weken zette ik de wekker wel, maar meldde hij zichzelf. Op het moment dat ik zoiets had van ik hoor hem toch laat de wekker maar, kwam hij ineens niet. Ik liet m'n vriend gauw even in z'n bedje kijken, en meneertje sliep nog lekker
Toen mijn dochtertje net was geboren sliep ze door meteen. Daarna niet, toen weer wel en nu weer niet. Met periodes dus hier.
Hier nog steeds geen doorslaper. Heeft niets met honger te maken, maar met wat dan wel.....? Beetje jammer, maar het gaat vast een keer goed komen.
hier met 6 weken van 23.00u tot 8.00u En heb nu al maanden een echt slaapkopje slaapt van 19.30 tot 9.30
De oudste met 4 weken De jongste met 9 weken. Wel allebei FV gekregen en we maakten ze om 23u wakker voor de 'laatste' voeding
Hoi, Dat heb je goed onthouden. Dat klopt inderdaad dat ik die opstartte. Ik heb daarna alleen wat minder op de computer gezeten, althans wel gekeken maar niet geschreven. Wat leuk om te lezen dat jullie zo een hechte groep zijn, jammer dat ik niet verder gelezen en geschreven heb. Het gaat met mij wel aardig om een punt na. Ik ben geopereerd aan mijn schouder, over gehouden aan de bevalling. verder gaat het met mijn dochter super. Heb een voorbeelkind geloof ik. Ze gaat erg snel en is nu 2 en dan hoor je geregeld nee, haha!
Vanaf de eerste dag sliep ze van 23.00 - 03.00 - 06.00 (zo ongeveer). Dat was al super. En met 5 weken en 5 dagen oud sliep ze voor het eerst helemaal door! Dat was dan van 23.00 tot 06.00 uur. Waarschijnlijk had ze nog wel eerder doorgeslapen maar voor die tijd zette ik m'n wekker en gaf ik rond 03.00 nog een droomvoeding. Die nacht was ik het vergeten en toen sliep ze dus gewoon door
Vanaf 11 weken sliep hij door. Laatste voeding tegen 20.30u, en dan de volgende ochtend 6.30u-7.00u wakker. Wat heerlijk was dat!!
Mijn oudste sliep met ongeveer 3 maanden door (23.00 laatste fles, slapen tot circa 06.30-07.00). Mijn jongste is nu 8 weken en slaapt nog niet door, hopelijk doet hij dat wel als ik straks weer moet werken
Hier vanaf 3,5 maand nadat we met kma dieetvoeding zijn begonnen. Verder niks voor gedaan, behalve de eerste voeding om 7.00 uur, daar maakten we hem iei wakker voor om een beetje een ritme te houden
Vanaf 3 maanden van 10 tot 5 en een 3/4 weken later werd dat 10-6 en dat is nu nog (soms 6.30). Vind het best netjes, zeker voor borstvoeding
Net na zijn eerste verjaardag. Ik gaf hem nog 2 a 3 nachtvoedingen, soms zelfs meer. Maar zodra we hier gestopt waren met de nachtvoedingen ging mijn zoontje doorslapen.
met 6 mnd sliep esmée een tijd door! (van 10 tot 9) ik heb daar toen niets aan gedaan, deed ze zo in 1x! van de 8 tot 10 maanden is ze 's nachts weer gekomen voor een nachtfles. sinds 2 weken ben ik overgestapt op volledige koemelk en madam slaapt weer heerlijk door van half 8 tot +- 9 uur. denk dat een kindje gaat doorslapen als hij/zij daar aan toe is.
Nou meiden... Ik baker m vanaf zondag in! En hij slaap van half 7 - half 5 en dan weer tot half 9!! Geweldig!
Met 4 maanden, precies op de dag dat we rijstebloem gingen gebruiken. Nu is ie gemiddeld 1 x per maand een keertje wakker en heeft dan honger.