Hoe oud was je kindje toen hij/zij door ging slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jannn, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tokkel

Tokkel Niet meer actief

Mijn dochter sliep met tien weken door. Rond 20.00 uur naar bed en om 23.00 uur een slapende fles. Dan pas weer wakker rond 8 uur. Heel luxe.

Mijn zoontje al met 8 weken. Hij heeft heftige reflux en was overdag erg onrustig waardoor hij 'snachts letterlijk moest bijtanken. Nu hij geen last meer heeft, gaat het nog steeds goed. Na 22.00 uur weigert hij de fles, dus laatste voeding tussen 21.30-22.00 uur (hij is dan rond 19.15 u naar bed gegaan) en dan slaapt hij tot 6.00/ 7.00 'smorgens.

Beide kindjes fv. Eerst op verzoek, maar vanaf een week of 8 gaan sturen, waardoor ze beter in een ritme kwamen. Bij mijn zoontje moesten we trouwens op schema gaan voeden ivm zijn reflux.
    En bij beide kindjes wel gemiddeld 1 keer per nacht even speentje brengen.

2. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Onze oudste na drie weken, de jongste na drie maand.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva sliep met 6 maanden helemaal door, van 8 tot 8. Dat begon vanaf een maand of 4. Ze heeft borstvoeding gehad.

Lisa sliep best snel door, maar sliep door reflux overdag haast niet, dus niet zo gek. Vanaf 2,5 maand heeft ze sondevoeding gehad en aangezien wij op tijd de voeding gaven, sliep ze altijd door, ze kreeg dus voeding voordat ze wakker kon worden van de honger ;). Met 8,5 maand was ze van de sonde af en sliep ze de eerste tijd nog goed volgens mij, op een gegeven moment werd ze 's nachts een paar keer wakker en dat is nu nog steeds zo, met af en toe een periode van een week ofzo dat ze wel helemaal doorslaapt. Lisa heeft ook borstvoeding gehad.

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Mijn zoontje heb ook reflux dus echt heel gek is het niet idd.

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    hier rond 1,5/2 maanden.. heerlijk.. hopelijk bij een 2e hetzelfde.

6. Ushi1982

Ushi1982 Actief lid

4 jun 2010
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi

Onze zoon sliep door vanaf 7 weken van 21.30-06.00 uur. We waren toen gestart met Zantac ( ivm verborgen reflux) en inbakeren. Dezelfde nacht sliep hij door. Nu is hij 18 weken en slaapt hij van 20.30-07.00 uur.

7. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Borstvoeding op verzoek en madam sliep met 3 weken door van ong. 23.00-7.00 uur. Dan clusterde ze wel het grootste deel van de avond, zeker in het begin, maar dat was het me wel waard.
    Alleen als ze in een sprongetje zat werd ze 's nachts nog wel een week of 2 een keer wakker.

Deel Deze Pagina