Mijn dochtertje is nu 1 jr en 9 mnd en wordt alsmaar vroeger wakker. Ze is overigens nooit een echt goede slaper geweest. Ze gaat rond 20.00 uur naar bed is is voor 06.00 uur al klaarwakker. Ze doet nog een middagdutje van ongeveer 1,5 tot 2 uurtjes. Het is overdag een heel druk en energiek meisje, zit bijna nooit stil en is duidelijk aanwezig. Het lijkt me nog te vroeg om het middglappje eruit te laten, ze heeft het voor mijn gevoel ook nog echt nodig. Heeft iemand hier ervaring in of ideeen, we zijn namelijk erg moe hier in huis!
Misschien iets vroeger haar slaapje laten doen, als dat een optie is? Wordt ze misschien wakker van de honger of is ze echt uitgeslapen? Ik moet zeggen, hier wordt Alyna minder vroeg wakker sinds we haar raam verduisterd hebben. (ik weet het, beetje omslachtig, maar mama kan dus ook niet slapen als 't een beetje licht is. )
we hebben rolluiken, dus haar kamer is helemaal donker. En voor ze gaat slapen eten we altijd nog fruit samen. Ze is echt klaarwakker gelijk. Gaat ook gelijk heel druk doen en roepen en lachen. En wij willen dan graag slapen.....