Oh ja, ben ik helemaal met je eens. Welke functie heeft je vriend dan, die van zaaddonor? Getuigt toch niet van liefde en respect richting je vriend? Mijn vriendlief staat er verder niet negatief tegenover, maar de twijfel slaat toe. Hij is al wel in het 'Zwangerschapsboek voor mannen' wat ik voor hem gekocht heb begonnen, hahaha. Misschien neemt dat wat angst weg. Voorlopig afgesproken tot eind van het jaar beschermd te klussen, dan kijken we verder. Mocht het in de tussentijd 'misgaan' met de bescherming (goedgaan ) dan is het meeeeeeer dan welkom. Ik kriebel indertussen gewoon door.... Verder nog tips voor twijfelaars (om ze positief te beinvloeden? )
Stopte op m'n 18e met de pil en we zijn nu zo'n 1,5 jaar bezig voor ons eerste kindje. Hoop dat het dit jaar nog mag lukken
Hallo allemaal, Wij zijn gestopt met de pil 1,5 jaar geleden. Ik was toen 28,5 jaar en mijn vriend 35,5 jaar. Inmiddels zijn we 1,5 jaar verder en beginnen we morgen aan het eerste stapje in de mmm. Morgen kwakje inleveren en hopen om een goede uitslag. Tot nu toe voel ik wel mijn eisprong en heb ik een regelmatige cyclus dus dat is ontzettend positief, ook hebben we een mk gehad wat super vervelend is natuurlijk maar het geeft wel aan dat alles werkt en dat we wel iets goed doen Dus wij hopen dat we ook heel snel op roze mogen en een klein beebje in onze handen mogen houden. Leuk topic trouwens en succes dames!! Liefs Pien
ik was 20 toen ik met de pil stopte maar we waren niet bezig met het krijgen van een kindje en deden het toen ook gewoon veilig altijd wel zwanger geraakt naar 1 jaar dus was 21 toen ik zwanger was en beviel van onze dochter nu ben ik 23 en zwanger van de 2de deze hadden we niet verwacht omdat we eigelijk in eerste instantie geen 2de wouden en het toch gebeurde we zijn natuurlijk wel heel erg blij! wij zijn nooit bewust er mee bezig geweest maar vind het wel een super fijne leeftijd voor kinderen je bent nog lekker jong waneer de kinderen ouder zijn en als jullie er klaar voor zijn vooral stoppen met de pil maar je moet er wel echt samen achter staan en anders gewoon eerst de pil aan de kant lekker ontpillen en gewoon netjes sex hebben met een condoom en waneer jullie er bijden klaar voor zijn de condooms aan de kant maar dan ben je al wel ontpilt.
Ik ben al gestopt met de pil, maar na 1 superenthousiaste ronde besloten we nog even te wachten tot ik ben afgestudeerd... en nu vraagt hij zich dus af of ook dat niet te snel is.... Volop aan het ontpillen, die banner van mij heeft ook geen zin
Ik ben in oktober gestopt met de pil, voornamelijk om principiele redenen. (Hormoongevoelige borstkanker in de familie, dus weinig behoefte aan extra hormonen in mijn lijf....bovendien als ik per ongeluk zwanger zou worden hadden we inmiddels voldoende basis (huis en inkomen) om een kindje een goed plekje te geven.) Sinds februari zijn we nu echt bezig....En ik ben 27.