die vraag had ik ook al eerder gesteld hier in het topic....hahah was daar ook zo benieuwd naar. Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen om het maar met 1 man te hebben gedaan. Ik zou zoooooooooo nieuwsgierig zijn en ik ben blij dat ik een beetje geproeft hebt van het andere geslacht. (klinkt best raar haha)
Ik was 19 jaar, ik vond het zelf heel laat. Maar zoals sommige in dit topic; 11 of 13 jaar zijn; nou dat vind ik wel TE jong hoor. Dit is natuurlijk aanleiding van het verhaal van dat meisje van 12 jaar die van de week is bevallen. Het zal je kind maar zijn..... Ik denk zelf dat ik 16 jaar een gemiddelde leeftijd vind. Maar vandaag de dag wordt ieder eerder rijp zeg maar, meiden van 16 zien er anders uit, en doen toch echt heel anders, als in de jaren 80
over andere piemels, haha. Nee geen behoefte aan gehad en verwacht ook niet dat te krijgen. Ik vind het juist heel bijzonder, we zijn elkaars eerste bedpartner en weten allebei niet beter haha. Het maakt me niet zoveel hoe de seks bij anderen is, ik heb het meer dan gezellig thuis hoor.
ik was er echt laat bij. maar een bewuste keuze ik wilde wachte op de "ware" ik was 26 jaar en precies een jaar later was ik zwanger haha
Bedankt meid, doet me er goed! Maar het is inmiddels al weer wat jaren geleden en kan er nu hele goed over praten. Ben inmiddels alweer bijna 7 jaar bij me mannetje en kan me niet voorstellen het met een ander te willen doen.
Ik was 13 en dat was vrijwillig.....als ik het alleen over zou mogen doen dan zou ik het nooit meer zo vroeg doen. Ik dacht dat ik op die leeftijd heel wat was.....maar tja dat ben je dus niet. Wel heb ik nog ruim 3 jaar wat met mijn eerste vriendje wat gehad en daarna heb ik een relatie gekregen met mijn huidige partner waar ik inmiddels 2 kindjes bij heb, ik ben nu 26 jaar. Dus verder volgens mij wel netjes.
Ik was 11. Onder druk gezet door een jongen van 18. Ik was overal vroeg mee in m'n leven, behalve met zwanger worden.
Om je vraag te beantwoorden. Nee ik heb geen spijt dat ik op de ware heb gewacht nu 8 jaar later vind ik het nog steeds speciaal. Ik maak wel eens een grapje met hem en zeg dan, heb jij even geluk dat ik niet kan vergelijken misschien bak je er wel niks van. Ik mis voor mijn gevoel niks en ben ook niet nieuwsgierig naar sex met anderen mannen want hij is het voor mij. En hij heeft mij heel wat geleerd. Wij hebben een goed sexleven en ben zeer tevreden. Ik zeg maar altijd wat je nooit hebt gehad kun je ook niet missen En ik kan sex en liefde ook niet los van elkaar zien. Maar dat is een persoonlijke mening.
Ik was net 16...beetje wanhoopsdaad om mn 'jeugdliefde' (ben nog steeds jong, maar goed) te behouden. Daarna grote spijt. Twee jaar later heb ik de man ontmoet met wie ik ben getrouwd. Ik mis die 'andere piemel' geen moment, heb genoeg aan deze! Seks binnen een veilige relatie vind ik veel fijner en mooier, wat mij betreft verveeld dat nooit. Zolang je tenminste in elkaar blijft investeren en je relatie levend weet te houden, dat is volgens mij wel een belangrijke voorwaarde.