Hoe oud was je?

Discussie in 'De lounge' gestart door happynienja, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe oud was je?

  1. 10-15 jaar

  2. 16-20 jaar

  3. 21 jaar of ouder

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    ik was 16.
     
  2. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik was 13 toen ik het vrijwillig voor het eerst deed maar achteraf durfde ik gewoon geen nee te zeggen en ging er in mee (jongen was 18+) dit noem ik mijn 1e keer en door verkrachting op 9 zag ik sex ook niet als iets wat je uit liefde deed maar gewoon omdat dat moest en nee geen zin had.

    daarna leerde ik een lieve jongen (waren 14 en 15)kennen waarmee ik 2 jaar een relatie heb gehad en uiteindelijk na een jaar verkering ook sex hadden
    toen deze relatie uitwas wat losse flodders

    daarna mijn partner ontmoet met mijn 16e en heb daar nu nog een relatie mee
     
  3. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik was 17 jaar
     
  4. marjolinos

    marjolinos Fanatiek lid

    9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik was 21!
    Verbaas me er wel over dat er zoveel zo jong waren! ben altijd goed voorgelicht en het is nooit in mijn hoofd opgekomen om zo vroeg al aan sex te beginnen!
    Maar goed tijden veranderen misschien! maar ik hoop dat als wij een dochter krijgen dat ze toch niet zo vroeg er al aan begint! OVerigens zou ik wel voorlichting geven naar zowel een evt. dochter of zoon dat het niet iets is waar je licht over moet denken!
     
  5. disney1986

    disney1986 Fanatiek lid

    29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik was 16
     
  6. Keeley

    Keeley Niet meer actief

  7. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Ik heb als kind van jongs af aan voorlichting gehad op het niveau dat paste bij de leeftijd. Dat betekent dat ik voor het eind van de basisschool wist hoe het werkte.
    En dat doen we hier ook gewoon met de kids: als ze meer willen weten, vragen ze wel verder, is onze ervaring :)
     
  8. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    16 was ik(maar wel spijt van moet ik zeggen,hij was niet zo trouw helaas)
     
  9. Vlinder1987

    Vlinder1987 Fanatiek lid

    14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Inderdaad! Hier ook! IK heb nog een aantal jonge zusjes en broertjes, mijn jongste zusje is 5 (bijna 6) en die heeft ook steeds meer vragen! Zo vraagt ze ook wel eens waar baby's vandaan komen, of beter gezegt hoe die in de buik van een mama komt... En dat wordt dan ook 'gewoon uitgelegt' wel met woorden voor haar leeftijd natuurlijk! Maar ze vind het reuze intressant allemaal!
     
  10. denise89

    denise89 Bekend lid

    22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    veel te jong begonnen met experimenteren.
    dit is eigenlijk al begonnen toen ik 10 was als niet eerder was. ik had een jongen bij me in de klas die thuis op zolder een soort stripboek had gevonden waar stap voor stap in stond hoe je het moest doen. wist ik veel dat het 'grote mensen' speelgoed was. hihihihi

    die jongen deed het in ieder geval voorkomen alsof het heel normaal was. en ik ben zelf jaren de dupe geweest van incest waarbij ik ook al de boodschap mee kreeg dat het heel normaal is en dat elke papa dat doet en dat de mama's het nooit mogen weten.

    op het moment dat ik voor het eerst begon te menstrueren werd ik bang voor de gevolgen die het kon hebben dus ben toen er helemaal mee gestopt en toen was ik ongeveer 12 jaar.

    dit is zo gebleven tot ik 17 werd. toen was er 1 tussendoortje en daarna niet meer tot ik mijn huidige vriend ontmoette en toen was ik 19
     
  11. Gwen81

    Gwen81 Fanatiek lid

    24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was 14. Mijn toenmalige vriendje was 17.
    Ik wou eigenlijk niet maar hij zette mij onder druk, door te zeggen als ik het niet zou doen, het uit zou zijn. Ik was ontzettend verliefd dus liet ik mij overhalen. Laat ik het er op houden dat ik het geen leuke ervaring vond en bijzonder pijnlijk.

    Op mijn 16e raakte ik zwanger. We hadden wel een condoom gebruikt maar die is gescheurd. In de eerste instantie zou ik de morning after pil ophalen. Maar ik durfde niet en ik dacht, ach die ene keer, het zou wel heel toevallig zijn als ik zwanger word..
    Heel dom en naief natuurlijk!

    Ik heb nu een prachtige dochter van 13 jaar.
    Ze weet waar baby's vandaan komen en ook wat anti conceptie is.
    Jongens is niet echt mee bezig...denk ik! Maar door het nieuws van gisteren twijfel ik of ik niet toch eens weer met haar in gesprek moet gaan. Heb ik haar wel voldoende voorgelicht enzz.. dat soort vragen spoken nu door mijn hoofd.
     
  12. Kimi1

    Kimi1 Fanatiek lid

    17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    16 jaar was ik
     
  13. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.463
    1.639
    113
    Brabant
    20:)
    in mijn huwelijksnacht:):)
     
  14. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik was 16.
     
  15. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    ik was 15 had een jaar verkering toen.
     
  16. mroos

    mroos Niet meer actief

    Ik was 17 met mijn huidige man:).
     
  17. CherryAyden

    CherryAyden Niet meer actief

    Al die verhalen hier over incest en verkrachting word ik echt helemaal naar van. Afschuwelijk! Vind dat ook absoluut niet mee tellen als "de eerste keer". Dat is gewoon de eerste keer dat je bewust met iemand naar bed ging.

    Ik was 16 overigens, vond het niks aan!
     
  18. Wijffie75

    Wijffie75 VIP lid

    26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    23.

    Ik kan me dr echt niks bij voorstellen om t op je 13e ofzo al gedaan te hebben. Als ik terugdenk aan mn vriendinnen en klasgenootjes van toen, was er ook echt niemand daar mee bezig. Jawel, 1 meisje, maar die stond daardoor echt bekend als 'sloerie' of wat ook, die had heel veel vriendjes en was zwanger op dr 14e. Verder ken ik niemand die daar zo jong al mee bezig was. Maar praat dan wel over 20 jaar geleden, dat scheelt misschien ook :)
     
  19. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Theoretisch gezien zou het met de technieken van tegen woordig wel tot de mogelijkheiden kunnen behoren............maar vind je het echt heel erg als ik je niet geloof ;)
     
  20. Uk2011

    Uk2011 Niet meer actief


    mee eens, vind het heel erg om te lezen dat zoveel meiden hiermee te maken hebben gehad :x
     

Deel Deze Pagina