Boos op de Spar

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama1978, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1978

    Mama1978 Actief lid

    10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag kocht ik een paar potjes Olvarit bij de Spar. Thuis wilde ik er eentje open maken, maar het deksel klikte. Dus kan je hem niet gebruiken, is hij niet goed meer.

    De vorige keer dat ik er kwam had ik een pak koeken, van die Berenvriendjes. Die waren drie maanden over datum.

    De keer daarvoor had ik roosvicee. Toen ik die openmaakte kwam er een dikke, beschimmelde drab uit.

    Dat is toch niet normaal? Als ik iets koop in de supermarkt moet ik er toch van uit kunnen gaan dat het eetbaar is? Ik ben van plan om morgen naar de bedrijfsleider te stappen en te zeggen dat ik er enorm boos om ben. Het is dat ik het steeds in de gaten had, wat zou er gebeurd zijn als dat niet zo was? Mijn zoontje van 1 eet alles wat je hem voorschuift, hij zou het zo gegeten hebben. Het is ook steeds met kinderproducten. Je zou bijna denken dat iemand die dingen saboteert ofzo.
     
  2. eeneneen isdrie

    eeneneen isdrie Actief lid

    1 jun 2010
    342
    5
    18
    als het klikt is het toch juist goed....?
     
  3. Stroopie

    Stroopie Fanatiek lid

    11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ja, volgens mij wel. Als het niet klikt, dan moet je uitkijken.
     
  4. Mama1978

    Mama1978 Actief lid

    10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee juist niet! Er staat ook op het potje dat als het klikt, je de inhoud niet mag gebruiken. Ik heb het ook nog nooit eerder gehad dat een potje klikte. Ik check het wel altijd voordat ik hem openmaak.
     
  5. Heart

    Heart Fanatiek lid

    28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Als het deksel klikt als je het boven indrukt is het NIET goed, neem aan dat TS dat bedoelt..;)
     
  6. Tamale

    Tamale Niet meer actief

    Nee..;) juist niet.

    TS: Dat kan echt niet!
    Eigenlijk had je met ieder product even terug moeten gaan.
    Maar ik was zeker nog terug gegaan om alles even te melden.
     
  7. eeneneen isdrie

    eeneneen isdrie Actief lid

    1 jun 2010
    342
    5
    18
    ow.... ik dacht met het openmaken, dan moet het juist wel klikken want dat wordt het vacuüm onderbroken...

    maar hoe dan ook slechte zaak. en inderdaad klagen!
     
  8. Mama1978

    Mama1978 Actief lid

    10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd, met dat klikken bedoel ik met op de deksel drukken voor je hem openmaakt. Hij klikt idd ook als je hem opendraait, maar dat is goed ja. Met de eerste twee dingen dacht ik nog: nou, kan gebeuren. Maar nu vind ik het echt schandalig worden. Ik ben ook eigenlijk zo boos dat ik het liefst de consumentenbond ofzo bel. Haten ze kinderen ofzo?
     
  9. Djamila

    Djamila Fanatiek lid

    8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Volgens mij is het bijna normaal dat je bij de spar alleen rotzooi kan kopen. Heb hier ook al heel vaak met spullen in mijn hand gestaan die niet meer gpoed waren. Ik kom ook echt niet meer bij de spar, dure afzetter.
     
  10. annneliesje

    annneliesje Fanatiek lid

    16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Als de datum niet meer goed is dan zou ik zeker teruggaan, maar als de tht datum nog gewoon goed is dan kan de spar er toch ook niets aan doen? Bedoel medewerkers kijken gewoon naar de tht datum en dan mag je er vanuit gaan dat het goed is.

    Dus terug gaan als de tht datum niet meer goed is, maar anders denk ik dat je een beetje overtrokken reageert.
     
  11. cyntje78

    cyntje78 VIP lid

    11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Gisteren zag in een supermarkt hier een jongen van de vulploeg ook gewoon de nieuwe potjes voorin schuiven... ben dus benieuwd wat de data's zijn van de achterste potjes :$
     
  12. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik zou zowieso teruggaan.. en ook Olvarit even een email sturen.
     
  13. Mamvannu

    Mamvannu Niet meer actief

    zit die spar soms in groningen?? heel bekend
     
  14. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    hahahahah sorrie ik moet ff lachen.de spar is al antiek dus de spullen waarschijnlijk ook. ik dacht dat de spar al 20 jaar niet meer bestond. hier niet in ieder geval.

    maar on topic. je hebt helemaal gelijk, dit kan niet. ( als de datums niet ok zijn bedoel ik) een mislukt potje kan de winkel neit echt veel aan doen.
     
  15. pinter

    pinter Fanatiek lid

    9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Bij ons in het dorp zit ook een spar,en ik ga er alleen maar heen als het echt moet.
    Hij is duur,en de datums zijn vaak niet in orde.
     
  16. butterfly1984

    butterfly1984 Fanatiek lid

    hier ook een spar om de hoek, maar daar haal ik ook alleen iets als het echt moet.

    Vaak spullen over de datum, vlees en groente kun je daar beter ook maar niet kopen, ziet er vaak niet uit.

    Spullen wat in de aanbieding zijn hebben ze vaak niet

    En vaak heel veel spullen over de datum.
     
  17. caroline16

    caroline16 Niet meer actief

    nou dat denk ik niet! je moet er van uit kunnen gaan dat de spullen die je koopt gewoon goed zijn! een potje die al open is geweest vind ik niet goed hoor! dus ze reageert niet overtrokken ;)
     
  18. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.868
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Gewoon met het bonnetje terug gaan, defect product meenemen en je geld terug vragen.

    Als je een scene wil trappen, is zaterdagmiddag het beste. Dan is het het drukste moment van de week en zullen ze je heel snel de winkel weer uit willen hebben. Je gaat natuurlijk alleen als je tevreden bent met hun oplossing.

    Mijn zus heeft die truc een keer toegepast bij defecte schoenen, dat was eerst haar schuld, totdat ze zei dat ze dan wel op zaterdagmiddag terug zou komen om het gesprek voort te zetten. Toen waren ze ineens wel bereid tot compensatie.
     
  19. tulip

    tulip Niet meer actief

    whahaha:D

    blub, de spar bestaat nog steeds.;) Ik woon aan de grens en een dorpje verder gaat iedereen naar de spar.:)

    Ts, ik zou ook zeker terug gaan en duidelijk maken dat dit niet de manier is waarop ze spullen moeten verkopen.
     
  20. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Daarom kijk ik altijd in de winkel naar de data :) Bij de Nettorama lagen laatst ook worsten die over de datum waren. Heb het meteen even gemeld. Vonden ze goed dat ik dat deed.

    Als een product thuis niet goed blijkt te zijn, ga ik er ook mee terug. Tot nu toe altijd nog mijn geld terug gekregen, zonder dat ik heb hoeven praten als Brugman. Was niet bij een SPAR, trouwens ;)
     

Deel Deze Pagina