Ik was 31. Kreeg op mijn 28e een relatie met mijn man en na een half jaar zijn we het al gaan proberen. Duurde alleen 1.5 jaar voor het lukte.
29. In mijn omgeving krijgt iedereen ongeveer rond die leeftijd kinderen. Heb me nooit afgevraagd of dat "laat" is....
Ik was 24 toen m’n dochter vorig jaar werd geboren. Straks nog net 25 als ons tweede kindje wordt geboren
ik ervaar het juist andersom. Ik ben nu 28 en ben juist veruit de jongste op het schoolplein tussen allemaal oudere moeders. Ligt dus maar net aan waar je woont.
Ik had heel graag op die leeftijd moeder willen worden! Hier zijn veruit de meeste moeders tussen de 25 en de 35 op het schoolplein, ik sta daar nu met mijn 40 jaren en probeer zo min mogelijk op te vallen Dus je hebt wat betreft woonplaats zeker gelijk! Denk dat ik maar jouw kant op ga verhuizen...
Ik was 32 toen ik voor het eerst zwanger was, 33 toen onze zoon werd geboren. Ik heb nooit een hele sterke kinderwens gehad en ik heb lang gestudeerd (en gefeest). Mijn man is mijn “highschool sweetheart” en we zijn op ons 25e getrouwd. Veel mensen dachten dat we daarna wel snel aan kinderen gingen beginnen maar daar hadden wij nog helemaal geen zin in. We hebben eerst een huis gebouwd en toen dat klaar was nog een paar jaar genoten van de rust. Achteraf is het ook echt de juiste keuze geweest om te wachten want toen we 29 waren kwamen we erachter dat mijn man drager is van een ernstige erfelijke ziekte. Omdat we nog geen kinderen hadden konden we er door ivf met pgd voor zorgen dat onze kinderen deze ziekte niet zouden krijgen. Ik ben nu net 36 en hoogzwanger van de tweede en ik sta op alle fronten nog steeds achter onze keuzes.
35 jaar toen mijn dochter geboren werd. Had een kinderwens vanaf mijn 31ste met mijn man. 4 icsi’s gehad, dus duurde even.
Ik was 23 bij de eerste en ben een van de jongste moeders van de oudste zijn klas. Bij de 2e 25 en bij de 3e 28. Bij de jongste ben ik echt niet meer de jongste moeder.
Dat wilde ik ook altijd graag maar leerde mijn man kennen toen ik 24 was, en ik wilde trouwen voor de kinderen kwamen. De eerste kwam toen ik 29 was en de tweede toen ik 31 was. Prima achteraf. Redelijk gelukt vond ik.
Ik was net 27. Ik was in mijn omgeving de eerste, ik was er 'vroeg' bij (universitair geschoold). Ik ken vooral mensen die na hun 30e aan kinderen begonnen zijn.
24 bij de eerste en nog geen week 27 bij de tweede. Overigens ben ik zowel bij mijn zoon als bij mijn dochter de jongste moeder in de klas.