Bij de eerste was ik net 25. Bij deze baby ben ik nog 26. Had eigenlijk nooit een bepaalde leeftijd in gedachten, heb vriend ontmoet toen we beide 22 waren, en zijn een paar maanden later (nog 22) gestopt met de pil. 24 toen ik zwanger was, en dus beide net 25 toen onze dochter geboren is. We wilden allebei in ieder geval voor ons 30ste uit de luiers zijn, dus dat gaat zo wel aardig lukken.
25 bij de eerste en bijna 27 bij de tweede. Bij de derde hopelijk nog 29. Voor mijn dertigste dan 3 kindjes. Wie weet wat de toekomst nog brengt
Ik wilde al kinderen toen ik in mijn 20's was, maar had niet de juiste partner. Ik beval bijna van mijn 1e kindje en ben 35, bijna 36. We hebben er 3,5 jaar over gedaan om zwanger te worden.
Ik was 31 toen onze dochter geboren werd. Ik wilde best eerder, maar het leven kwam er tussen . Ik vind het geen slechte leeftijd, behalve dat als we een tweede zouden willen we toch wel een beetje moeten gaan opschieten.
Moeder geworden op mijn 30ste verjaardag van mijn prachtige dochtertje wilde graag eerder maar de natuur liet dit niet toe helaas Wil nog graag een tweede is afwachten wanneer dat mag gaan gebeuren
Ik was net 5 dagen 22 toen mijn zoontje geboren werd en ben nu 23 en in verwachting van de 2e! Wilde altijd jong moeder worden en is gelukkig gelukt. Alleen sommige reacties van omgeving waren wat minder "zo jong"? Alweer?" Marja mensen hebben altijd wat te zeggen toch als ik maar gelukkig ben met mijn gezinnetje.
24 toen mijn dochter werd geboren! Riep altijd dat ik voor mijn 25e moeder wilde worden....dat is gelukt!
28 bij mijn eerste Ik riep inderdaad ook dat ik voor mijn 25e moeder wilde zijn. Maar de man van mijn leven was toen nog niet langs gekomen. Nu wel, dus ik ben helemaal gelukkig en uiteindelijk alsnog zwanger van een kleine meid. (en ik ben heel erg blij dat ik met mijn ex geen kinderen heb....)