Ik wilde moeder worden: op mijn 25ste en dan de 2de 27 of 28 jaar en een 3de: rond 31 mijn zoontje is geboren toen ik 25 was. En de 2de komt wanneer ik 27 ben. Ben bijna 27 jaar, nog 1 weekje!! en of een 3de komt dat weten we niet!!
35. Had misschien jaartje of zo eerder gemogen, maar veel eerder liever niet. Wij hebben trouwens niks gepland, alles kwam zoals het kwam. Kinderen hebben zichzelf gepland
30, 32, 34 en straks 36. Achteraf gezien had ik graag een paar jaartjes eerder begonnen, zodat ik niet nummer vier 'pas' met 36 kreeg. M'n man is dan 40, ook dat speelt mee. Maar verder vindt ik het heerlijk om wat ouder te zijn voordat de kinderen kwamen. Ik had dit niet gekund hoor, op m'n 18e! Respect voor diegenen die dat wel (goed) kunnen!
19 bij de eerste, 22 bij de tweede en 24 bij onze derde.. Eerste was niet gepland, had anders nu denk ik nog geen kinderen gehad (laat staan 2 en een 3e op komst ).
27 Jaartjes jong. Ik heb altijd gedacht jong moeder te worden, zeker voor mijn 25e. Maarja, leerde mijn vriend niet eerder kennen haha!
22 bij de 1e en 24 bij de 2e. Ongeveer de leeftijd waarop ik vooraf wel gehoopt had moeder te zijn, al heb ik er bij de oudste wel een jaar over gedaan.
Ik was net 26 geworden toen de eerste geboren werd en ik was 27 toen de tweede kwam. Ik dacht altijd dat ik rond mijn 28e moeder zou worden, dat klopte dus wel zo'n beetje.