25 bij de eerste en 27 bij de 2e. Wilde graag voor mijn 30e mama zijn van 2 kindjes en gelukig is dat ook gelukt. Misschien dat een 3e me ook nog wel lukt voor de 30
Ik was 22 jaar en we zijn anderhalf jaar bezig geweest met zwanger worden, mijn man was trouwens net 29 jaar.. Gr. Carlien
Helaas kan ik geen leeftijd neerzetten, aangezien we geen kinderen krijgen. De leeftijd waarop ik moede... euh vader had willen worden was ergens rond de 27. Maar is dus niet meer mogelijk.
Net 33 bij de 1e en bijna 36 bij de 2e. Mijn ideale plaatje was ongeveer 27 voor de 1e en binnen 3 jaar daarna de 2e. Niet gelukt... Ontmoette man op mijn 26e, samenwonen vanaf mijn 30e en vanaf 31e geprobeerd.
30 toen Justin kwam 32 toen Samira kwam Ik ben nu net 37 en over ca. 8 weken komt nr. 3 Ik had graag de 1e rond mijn 25e gekregen maar ja, het liep helaas anders
wilde graag voor mn 25e -zwanger en bevallen op 24 van de 1e -zwanger op 25 en bevallen op 26 van de 2e
Ik was bij de eerste 27 jaar. Bij de tweede hoopte ik 30 te zijn, maar jammer genoeg hebben we twee miskramen gehad. Nu zal ik dus 31 zijn.
ik wilde graag 3 kinderen en zo rond mijn 30e ons gezin compleet hebben. (Mijn man is 6 jaar ouder...dus ook daar rekening mee gehouden) Ik was 27, 29 en 31 toen er steeds een mannetje bij kwam
Ik was 19 toen mijn zoon werd geboren. Totaal niet gepland, maar toen ik het eenmaal wist zeker heel welkom. Nu ben ik 22 en is mijn zoontje 2,5.