Ten eerste wat leuk om te lezen dat iedereen, wel of.niet bewust een eigen keuze en pad hierin bewandeld. Ik heb tot mijn 25 e gestudeerd en ging op die leeftijd pas samenwonen. Na een paar jaar een huis gekochten.hier.zagen we echt een.gezin in komen. Lekker grote tuin. En zo geschiedde...op mijn 29e raakte ik zwanger en werd ik ook mama!!!!! Ik had.nooit een bepaalde leeftijd in gedachte, maar we voelden ons er op dat moment helemaal klaar voor. Mijn man stelde.voor om maar geen anticonceptie mee te nemen op vakantie....
Ik was 25. Mijn moeder kwam vroeg in de overgang dus toen ik bijna afgestudeerd was zijn we direct begonnen.
Ik was 18 toen we besloten dat we een kindje wilden. Dat lukte niet en uiteindelijk was ik 23 toen ik beviel. Achteraf ben ik wel blij dat het op mijn 18e niet gelijk gelukt is, hoewel het een hele verdrietige periode was.
Ik was net 23 met de volgende hopelijk net 25 en dan misschien nog wel eentje als het lukt natuurlijk zo rond de 27
Ik was op mijn 19e zwanger van onze eerste dochter en op mijn 20ste bevallen. Bij mijn 2e dochtertje was ik op mijn 23ste bevallen En bij mijn 3e, een zoontje was ik 24 toen ik beviel. Ik word deze September 25 jaar. Ik wilde altijd op mijn 20ste moeder worden en dat is me (snel) gegunt. Godzijdank.
Ik ben nog net voor mijn 30e mama geworden Wilde dolgraag eerder maar mijn eerste zwangerschap was een bbz en we hebben er 2 jaar over moeten doen , maar we hebben nu wel een super heerlijk mannetje <3
Bij de oudste net een week 24, bij de jongste 26. De jongste moest ik even narekenen, dacht toch echt dat ik 27 was, maar nee...
Ik wilde al vanaf mijn 18e moeder worden, maar ik wilde niet ouder zijn dan 30 maarja het is allemaal anders gelopen en ben op mijn 32e voor het eerst mama geworden, de 2e komt als alles goed mag gaan op mijn 33ste
ik was net 25 toen ik van lisa beviel en 26 toen ik van david beviel, dat klinkt vaag nu ik het zo bedenk maar na een paar maanden zou ik dan weer 27 zijn