Ik was zwanger met 21 en bevallen met 22 jaar. Het heeft 9 maanden geduurd voor ik zwanger mocht raken. Voorlopig zit er nog geen 2e in de planning.
Bij de 1e was ik 17. Bij de 2e 25. En bij de 3e was ik 29. En om eerlijk te zijn nooit er over nagedacht wanneer ik moeder wilde worden.. De eerste was een grote verrassing, dus ik denk dat ik dan voor 25 ga.. In elk geval voor mn 30ste.. Dat wel.
24 zwanger, 25 bevallen. Nu 26 en zwanger van nr 2. Ik beval rond mn verjaardag als alles goed gaat dus hangt er een beetje vanaf wat mn leeftijd is bij nr 2
26 jaar toen ik zwanger raakte, dezelfde leeftijd toen ik ging bevallen. Bevruchting was rond mijn verjaardag, dus een heel mooi cadeau! Wel een jaar over gedaan van de laatste pil tot eerste positieve test.
32. Het had van mij al een jaartje of anderhalf eerder gemogen, maar de kleine man liet even op zich wachten
Ik was 25 toen ik zwanger werd en 26 toen ik beviel. Ik was 23 toen ik stopte met de pil, maar heeft al met al 2 jaar geduurd voor ik zwanger bleef van mijn dochter. Heb meerdere miskramen gehad.
Van mijn eerste was ik 22 toen ik zwanger raakte en 23 toen ik beviel. Nu was ik 24 toen ik zwanger raakte en 25 als ik beval
25 zwanger van de eerste. En 26 toen hij geboren werd. Altijd rond me 25 gedacht moeder te worden. Met de tweede was ik 35. 26 normale leeftijd. En 35 vind ik al wat aan de oudere kant.
We besloten dat we een kind wilden toen ik 29 was maar wilde eerst trouwen. Met 30 zijn we ervoor gegaan maar toen heeft het nog 2,5 jaar geduurd voor het zover was. Uiteindelijk een maand voor mijn 33e verjaardag bevallen.