Op n 19e raakte ik (ongepland, wel welkom) zwanger van de 1e, 20 toen ik beviel. Nu ben ik 24 als ik van de 2e beval.
ik wilde een kindje op mn 22e maar mn vriend (nu man) was er nog niet aan toe, ben met de pil gestopt toen ik 24 was en nu ben ik bijna 27 en nog niet zwanger
Ik was nog net 24 toen ik zwanger werd, en was nog 3 maanden 25 na de bevalling We hopen op nog 2? Kindjes voor mijn 30e verjaardag.
Hoopte altijd voor mijn 25ste mijn eerste kindje te verwelkomen...ben nu 24 en 6,5 week mama van een prachtig mannetje
Ik was 18 toen ik zwanger werd en 19 toen ik beviel.. Mijn man was 31 toen onze zoon werd geboren.. Nu ben ik hopelijk 25 als de 2e komt... Dan hebben we nog een klein jaar
Ik was 26, bijna 27. Het heeft even geduurd en ik vond 25 wel een mooie leeftijd, maar achteraf gezien was ik net zo oud als mijn moeder toen ze van mij beviel. Dat vind ik wel bijzonder!
Ik heb, na het lezen van het merendeel van de reakties, me zojuist aangemeld bij het plaatselijke bejaardentehuis. Ik hoop dat babies ook toegestaan zijn...