Hoe oud was jouw kindje voor het eerst ziek?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Babel44, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

hier heeft ze ook tot 1 jaar bv en ik denk echt wel dat het helpt;)

2. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    hier is nu mijn dochter ziek na haar eerste dag op het KDV. Ze is nu 3 maanden en heeft een bukgriep te pakken. Gaf gisteren elke fles terug en had diarree.....gelukkig is het vandaag alweer stukken beter

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

5 dagen... maar ik denk niet dat je de bacteriële infectie van mijn dochter bedoeld...

Mijn zoontje was - ik denk - 16 maanden ofzo toen hij voor de eerste keer echt ziek was (één dag: overgeven, koorts en oorontsteking maar inderdaad maar één dag geduurd)

Dochter is nu ruim 9 maanden en heeft in december twee keer flink koorts gehad maar dat was het dan.

Hier BV tot 9 weken gegeven bij beide dus ik denk dat het vooral iets met het gestel van je kind te maken heeft.

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    echt ziek? ze heeft koorts gehad op de dag van verhuizing, was met 9 a 10 maanden. Thuis was het echter al meteen voorbij ongeveer.
    Daarna met de bmi prik en voor de rest nog niet ziek geweest.

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

De jongste 2,5 maand (gisteren) een buikgriep echt heel zielig. Overgeven, diarree en koorts. Vandaag lijkt het beter te gaan.
    Ze is wel afgelopen maandag wezen wennen op het kdv, kan maarzo daardoor komen.

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hier sinds vandaag ook een flinke buikgriep...

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    10 maanden, toen kreeg hij de waterpokken.

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    de jongste met 2 , of 2,5 maand... de oudste was 5,5 maand.

Ziek in de zin van: Verkouden, niet willen drinken daardoor en tegen uitdroging aanzitten.

De jongste was eigenlijk niet eens zo heel ziek, die at alleen slecht, en spuugde alles uit. De oudste was echt flink ziek met koorts, pijn etc.

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ze zeggen idd. dat je kindje tot 6 maanden nog de afweerstoffen van z'n moeder heeft. Onze kleine werd ook rond de 6,5 / 7 maanden ziek en ging toch al wel vanaf 3 maanden naar KDV. Heeft inmiddels 3 x flinke oorontsteking gehad, 2 x buikgriep en nu net weer koorts gehad, 39,8 graden. Gelukkig maar 1 dagje, nu alleen nog maar chagerijnig... Hij is wel constant verkouden zo ongeveer, want hij pikt toch wel een hoop mee op de crèche.

10. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Mijn zoontje is vorige week voor het eerst ziek geworden, buikgriep.

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier buiten een verkoudheidje om nog niet ziek geweest, even afkloppen dus!!!

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Devin al met 3 weekjes echt flink verkouden en 38,6 koorts (is hoog voor zo'n kleintje en 3 weekjes te vroeg geboren) hij had ook een oorontsteking. Volgens de kinderarts onmogelijk, maar toen we langs gingen om te checken was dit het dus echt. En nu aan de puffer met onstekingsmedicijnen wegens benauwdheid.

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En Justin is echt op 1 hand te tellen en die is bijna 4 jaar...

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    met 3 maanden, en dan zowat iedere 6 weken ziek, en dan ook echt koorts, en goed ziek ervan. Astma aanvallen, ziekenhuis opname's en kan de lijst nog wel langer maken
    Dit heeft geduurd tot zeker tot hij 2 jaar was.

Neus amandelen zijn verwijderd, buisjes gekregen, juiste long medicijnen en gaat nu wel goed met hem

15. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Mijn zoontje vlak voor zijn 1e verjaardag jengelig en koorts en 2 weken geleden echt ziek met het buikgriep virus..
    Tussendoor heeft hij wel eens koorts (denk tanden) verkouden, maar hij blijft dan gewoon vrolijk en merken we soms niets aan hem.. hij is nu bijna 16 mnd

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan was ruim 2 jaar, hij had toen buikgriep, maar hij had er niet heel veel last van.
    Isabelle was 4,5 maanden, Mexicaanse griep (waarschijnlijk), ze sliep toen echt veel en dronk wat minder dan normaal en ze had koorts, maar verder was ze nog wel gewoon vrolijk enzo.

Hier zijn ze nog nooit ziek geweest dat ze er lastig van werden en op de bank wilden hangen ofzo.

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Hoeft idd niet zo te zijn, dat ze gelijk ziek worden als ze naar een kdv gaan.

Tim die was nog geen 3mnd toen hij voor t eerst ziek was.
    Eerst RS, gelijk gevolgd door Rota...met een maand of 9 de waterpokken. Tussendoor paar keer oorontsteking (is hij vorige maand voor geholpen aan zn neusamandelen/buisjes).
    Verder heeft hij ook eczeem, maar dat is niet echt ziek zijn haha.
    O en tel daarbij op dat hij een helmpje heeft gehad en we 1 oog een paar maanden af hebben moeten plakken...ach ja, niks ernstigs allemaal gelukkig!

18. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Jayden is nu ziek. Hij heeft vanaf afgelopen woensdag (10,5 week) antibiotica gekregen. Hij bleef maar hoesten en werd erg zwak en dronk daardoor bijna niet meer. Was kantje boord met hoeveelheid vocht anders moest hij aan het infuus. Verhoging heeft hij niet gekregen. Hij begint nu iets minder te hoesten en ook drinken doet hij meer. Het leek eerst op een gewone verkoudheid maar bleek een infectie te zijn van???

Deel Deze Pagina