Hoi, deze vraag zal vast al wel een keer gesteld zijn hier maar ik kan het zo snel even niet vinden: Hou oud was jullie kleintje toen je hem/haar voor het eerst meenam op vliegvakantie? En waar ben je toe naartoe geweest? We willen in september op vakantie met Sem, hij zal dan een maand of 8 zijn. Maar ik hoor van veel mensen dat hij dan nog veel te klein is om mee te nemen op vliegvakantie. Maar zonder hem ga ik niet.... . Ik kan me voorstellen dat een land als Turkije niet echt handig is voor zo´n kleintje, maar zuid Spanje misschien wel? Ik hoor graag van jullie!
heey, heb het hier al vaker neergezet maar alysia was 4 maanden oud toen ze voor het eerst mee ging op vakanite en naar Turkije! vond het helemaal ideaal en heb het helemaal niet negatief ervaren alles is perfect gegaan ook op vakantie! dus gewoon gaan hoor... wij hebben het heerlijk gehad en in juni gaan we weer op vakanite naar turkije als je eventueel vragen heb zal ik ze wel willen beantwoorden eventueel
Onze zoon was 9 1/2 week en toen we naar Zuid-Amerika zijn gegaan. Een lange vlucht met overstap maar hij deed het geweldig. Wel in het vliegtuig een basinet geregeld. Juist als ze klein zijn is het reizen makkelijk. 8 maanden lijkt mij dan ook helemaal geen probleem. En je hebt het over relatief korte vluchten. Misschien alleen qua eten rekening houden dat alles daar een andere smaak heeft. Misschien kan je wat meenemen.
ik was ook even nieuwsgierig. wil nl. volgend jaar zomer op vakantie dan zou onze kleine net geen jaar zijn. Moet wel kunnen zo te lezen.
Onze kleine was 2 maanden toen ie meeging naar Turkije en vorige maand zijn we naar de Canarische Eilanden gegaan. Prima te doen hoor. Ik heb begrepen dat het alleen maar moeilijker wordt als ze ouder worden... Als je een appartement neemt, kun je zelf wat eten klaarmaken, ik vond dat erg handig. En je moet je aan het ritme van de kleine aanpassen, dus geen hele dagen musea meer
Nou, een maand of 8 lijkt me echt niet te jong hoor. Wij gaan op vakantie naar Spanje als ze 10 maanden is. Ondertussen met 3 maanden een weekje in Nederland op vakantie geweest en met 6 maanden een lang weekend Duitsland, ging ook allemaal prima.
dankjulliewel voor jullie reacties! Zo te horen kan ik prima op vakantie, liever nu dan dat hij wat ouder is . Wat kunnen mensen dan moelijk doen he? Echt van heel veel mensen om me heen hoorde ik: neeeee joh, dit jaar moet je nog helemaal niet op vakantie gaan, is ie nog veeeel te klein voor. Maar dat valt allemaal reuze mee dus! Nou dan gaan we eens lekker kijken waar we naartoe gaan! Bedankt!
Wij vliegen in juni voor het eerst met Joey, hij is dan net geen 2... Ik denk eerlijk gezegd dat het makkelijker is met een jongere baby, net geen 2 zit natuurlijk geen 5 seconden stil, doet ie nu al niet