Het onderwerp zegt het al: Op vakantie met je kindje.....is het wel leuk om met een baby te gaan? Ik ben aan het twijfelen of ik dit jaar op vakantie zal gaan. Ik wil of in augustus (ze is dan 9 maanden) naar een camping/vakantiepark in Frankrijk of Spanje gaan, of in september /oktober (dan is ze 1 jaar) naar een all-inclusive hotel in Turkije. Maar je zit toch vast aan middag slaapjes en om savonds 7 uur op je hotelkamer zitten lijkt me nou ook niet echt leuk. En hoe dat je nou aan het strand en bij het zwembad? Ik vraag me af hoe jullie dit hebben ervaren of wat de plannen zijn? Alvast bedankt!
Hey meis... moeilijk is dat he?! Bij het gedeelte "vakantie" staan heel veel tips en vragen over op vakantie gaan met je kindje. Ik zou iig niet naar een hotel gaan, maar naar een appartement met tuintje/balkon. Als Noa dan lekker ligt te slapen kunnen jullie samen nog lekker buiten zitten met een hapje/drankje en zit je niet "opgesloten" op je hotelkamer. Ik denk dat het wel belangrijk is te beseffen dat een vakantie heel anders zal zijn dan je gewend bent, Noa moet idd wel aan haar slaapjes komen en er moet toch altijd iemand bij haar blijven. Knuff!