Nou voor mij een compliment ( al scheelt t niet veel ) Maar je bent serieus de eerste die me jonger schat
Ik had zelfs mijn reactie al aangepast naar 21 (heb je wrs niet gezien haha) Ok 26 dan? (al vind ik je er écht zo nog niet uitzien maar wat weet ik er nu van )
Ik word ook altijd heel jong geschat. Toen ik zwanger was 18 (was 28). Toen ik in de 20 was, moest ik me ook wel eens legitimeren. Ik vind het niet heel erg, in het verleden wel eens lastig Overigens werd ik als kind altijd ouder geschat, tot mijn 10e was ik erg lang (nu 167). En dat vond ik helemaal niet leuk (dat ik zo lang was). Behalve toen ik een keer ouder geschat werd dan mijn broer, haha!
Bij mij is het zo dat ik voorheen toen ik 40 kilo meer woog veel ouder werd ingeschat.Iemand dacht zelfs ooit dat mijn zusje die maar 4 jaar jonger is dan mij mijn dochter was. En nu ben ik 40 kilo lichter en nu schatten ze me ineens jonger..... Ik voel me trouwens de ene dag 80 en de andere dag 12....hahaha!!
Ik had dus ook dat ik vroeger altijd ouder werd geschat. Toen ik 13, 14, 15 was ging ik veel stappen (vooral in het begin stiekem natuurlijk ) en kwam ik echt overal binnen, of je nu 16, 18 of zelfs 21 moest wezen. Nu, op mijn 28e, moet ik me echt overal legitimeren en wordt me regelmatig gevraagd of ik wel 18 ben. Het komt zelfs weleens voor dat ik me moet legitimeren voor sigaretten hahahha
Ik word meestal 18 geschat, maar ben toch al echt 26. Vroeger washetjuist omgekeerd, werd ik altijd ouder geschat. Blijkbaar blijft mijn gezicht 1 leeftijd Liefs Suzanne
te oud. op mijn 14e al 18 jaar, daarna heel lang 18 jaar en nu ik 27 ben wordt ik 30 geschat foto van mijn en me dochter enik alleen fotos zijn gemaakt met iphone en met een roze hoesje er omheen maar ze zijn nog redelijk duidelijk
Mij schatten ze vaak rond 38 (en dan denken ze eigenlijk dus nog hoger) maar ik ben 34. Heb een hele droge huid en daardoor helaas ook veel rimpels
Het verschilt, de ene schat me 32, 34 etc maar van de week, toen ik iets kocht voor mijn zoontje van 9 mnd, vroeg een oude mevrouw of het voor mijn kleinkind was Nou was die mevrouw zelf 80, dus misschien iets aan haar ogen ???? (hoop ik) Overigens wordt ik volgende maand 38.