Natja....das heel erg lief...ik ben 45 (en 7 maanden) dus over 4 jaar en 5 maandjes ben ik 50.Op naar de Sarah voor mij.
net 31 geworden dus een jaar jonger is al fijn vroeger toen ik 23 was wou ik een pakje sigaretten kopen en toen vroeg die vrouw of ik wel 16 was... dat vond ik toen niet leuk haha
Hahaha....ik gebruik toevallig wel elke dag in de ochtend en in de avond slakkenslijmgel van de Action.Goedkoop en mijn gezicht is fris en fruitig... Action Slakkenslijmgel | Mascha's Beautyblog - Beautygloss.nl
Hier ging de eerste week na de bevalling de deurbel: man die een of andere kortingskaart verkocht. Of mijn ouders thuis waren. Euhhh.. ik heb hem aangeboden om ze even te bellen om te vragen of ze thuis waren, maar dat hoefde niet. Die kortingskaart hoefde ík dan weer niet.. Maar serieus, ik ben nu 27 en wordt nog steeds rond de 20 geschat. Ik moest een jaar geleden zelfs mijn legitimatie laten zien toen ik bier wilde kopen bij de supermarkt! Die had ik niet bij me, dus ik zei nog tegen de caissière dat ik nota bene getrouwd ben (liet ring zien). Zegt die caissière: "Pfff dat zegt niks, ik was op m'n zestiende al moeder!" Dus.
Mensen schatten mij vaak ouder omdat mijn vriend ook ouder is. Hij is 13 jaar ouder dan ik. Gisteren had ik een slechte dag :x Ik werd 38 geschat terwijl ik 28 ben. Maar toen wisten ze al hoe oud mijn vriend was. Meestal word ik rond de 30 geschat. Die 2 jaar boeit me niet zo haha. Ik heb sinds de 1e zwangerschap ook best wel problemen met de huid in mijn gezicht (rood, bobbelig) en daardoor lijk ik ouder.
Ik ben jongerenwerker en de jongeren op mijn werk dachten dat ik begin 20 was. Ongeveer 22 word ik geschat. Ben 31 jaar! En die jongens waren ook écht in shock. Word ook vaak als stagiaire gezien en dat vind ik nou minder leuk......
heb ik ook Assi, ik ben 31 maar mensen vallen stijl achterover als ik dat zeg....... heel irritant... hoogtepunt was tijdens mijn stage dat een man dacht dat ik een jaar of 17 was!!!@!@@##$#%$^
Beetje korrelig (gemaakt met de ipad) Mijn nieuwe kapsel! Niet meer lichtblond en korter en in lagen Hopelijk schatten jullie mij nu
Hier hetzelfde word altijd veel jonger geschat maar ben toch echt 33 mensen geloven er niets van ach ik zeg dan maar altijd dat mijn oil of olaz het goed doet! Het toppunt was toch een keer echt bij een benzinepomp moest sigaretten halen en me legitimeren om te zien of ik wel 16 was terwijl ik 24 was de jongen achter de balie begon me spontaan aan te spreken met mevrouw nadat hij mijn id had gezien..
Ik word heel verschillend geschat. De ene keer word ik ouder geschat (26-27jr). Dan slaan de mensen stijl achterover als ik zeg dat ik toch echt 22 ben. De andere keer vragen mensen aan de deur of mijn ouders ook thuis zijn. Soms moet ik me al legitemeren in de supermarkt....
Meestal 16/17.. ik ben bijna 24 niet leuk als je met 2 kinderen in de supermarkt loopt en ze zitten je aan te kijken alsof je strond bent:x