ik ben bijna 23 en ze schatten me vaak tussen de 15 en 17 haha. Zelfs als er een telefonisch verkoper belt vragen ze me soms of ze een van m'n ouders kunnen spreken!
Dina ik schat jou rond de 40 meid maar je bent zo jong waarom doe je geen lenzen in en ander kapsel wat langer misschien ,enz dat maakt ook veel jonger he
lenzen kan ik helaas niet tegen (en voor mij behoorlijk prijzig) en kort kapsel staat juist beter kijk maar wel van een jaar terug
Om heel eerlijk te zijn lijk je hier nog ouder Maar als je niet tegen lenzen kan, misschien ander, hipper montuur en je wat hipper kleden? Dat scheelt ook vaak een hoop. En misschien je haar nog langer laten groeien dan op deze foto, dan kan je ook een ander kapsel doen, wat misschien ook weer wat jeugdiger maakt
@ Dina88; Ik had je ook iets ouder geschat, maar geen 40. Ik denk dat bij jou langer haar inderdaad wat leuker staat, misschien tot net over je schouders en een schuine pony. Verder doet een klein beetje make-up ook altijd wonderen (can't live without, zie er veel frisser uit met ). Bedoel er trouwens niks negatiefs mee, hou er gewoon van en vind het er verzorgd uitzien. Ik word altijd naar mijn leeftijd geschat, tussen de 18 - 22.
Wat vinden jullie van mijn korte koppie? Hoe oud schatten jullie mij? (en let niet op de gekke drinkhouding van dochterlief )