Het toppunt was vorige maand toen werd ik 12 geschat ik moet regelmatig mijn id laten zien voor sigaretten ik ben 26 ach ik vind het wel best hoor ben er inmiddels aan gewend.
Hier is het heel uiteenlopend, Af en toe shag halen voor ventlief, Jong meisje, van een jaar of 15 a 16, mag ik je ID? Pardon? Vervolgens krijg je 10 x excuses als je je ID laat zien haha En vervolgens zijn er ook mensen die me 27/28 schatten.. Ben 22 overigens (zelf ook geen held in leeftijden schatten overigens haha)
ik was gisteren in de winkel voor een vriendin sigaretten gaan halen omdat zei moest werken en nu is mijn beurs vorige week gestolen en uiteraard vroegen ze net gisteren om mijn id ik ben er 23 en heb dit ook vaker als ik eens uit ga zo irritant
Waar al die jong uitziende mensen toch wonen... ik schat mensen meestal veel ouder dan ze zijn... waarom? Meestal door hun huid... roken doet toch weinig goeds voor je
Klopt! Maar ik vind persoonlijk dat je dat vaak pas ziet als mensen rond de 30 en ouder zijn. Ik rook zelf ook (3 sigaretten op een dag), maar toch vind ik het zonde dat je dat zo erg ziet! Zelfde als mensen die veel drank gebruiken of hebben gebruikt. (voorbeeldje Robbie Williams was pas bij van der vorst ziet sterren, maar die heeft een oude kop gekregen! Jeetje ik schrok ervan...) Ik word zoals ik al eerder zei vaak rond de 16 geschat hahaha tel er maar 10 jaar bij op Maar goed over 10 jaar mogen ze me nog steeds 10 jaar jonger schatten hoor, graag zelfs
Ik denk rond de 33. En wat is je echte leeftijd? Ik word meestal ook jonger geschat, rond de 19/20 terwijl ik 25 ben. Is wel beter dan wanneer je ouder wordt geschat, tenminste voor later