Ik zou me ook wel door jullie willen laten schatten maar in andere topics heb ik wel eens mijn leeftijd gezegd dus dat zullen sommige nog wel weten.
Ik zet liever geen foto hier neer maar ik wordt vaak of eigenlijk altijd jonger geschat.. Laatst ook weer, ik was ergens en was met een vrouw (die ik verder nog niet kende) aan het praten. Toen begon ik over dat ik getrouwd was en drie kinderen had..reactie: 3 kinderen???3 kinderen??(verbaasde blik) hoe oud ben jij dan??Ik dus: net 30...Huh??Echt waar?/nee, dat kan niet..ik dacht echt dat je een jaar of 22 was... Dat heb ik dus erg vaak, echt altijd rond de 22 jaar en altijd verbaasde mensen als ze horen hoe oud ik echt ben. Ben er wel blij mee eigenlijk, maakt het weer minder erg dat ik pas 30 ben geworden haha, want voel me ook veel jonger eigenlijk Mijn man ziet er trouwens ook jonger uit, is 33 geworden pas (dag voor mij) en lijkt eind 20/of 30 jaar.
Ik werd altijd 5 jaar jonger geschat, maar na de laatste zwangerschap (die niet zo heel lekker liep, zacht uitgedrukt) word ik 5 jaar ouder geschat. Ik zie er nu dus 10 jaar ouder uit dan eerst Hopelijk trekt het weer bij
oh, ik word altijd ouder geschat. Kan het niet erg vinden want het scheelt namelijk weer reacties als "zo jong en dan al een kind? Tienermoeder geworden, soms?". Altijd fijn als ik die opmerkingen weet te omzeilen
4 jaar geleden werd ik veel jonger geschat, maar moeder zijn heeft wel zijn sporen achter gelaten. Maar nog steeds 4 tot 6 jaar jonger. Komt ook omdat je een jong kind hebt. En geen rimpels, ben ik erg blij mee. Een psz-leidster van 20 kan maar niet geloven dat ik net zo oud ben als haar moeder. Die is al oma namelijk.
Toen ik tiener was werd ik ouder geschat. Nu ben ik 23 en stond ik laatst bij de AH met wat bier, vroeg de cassiere heel wantrouwend of ik al wel 16 was
Wat zijn er hier toch veel die jonger geschat worden zeg! Ik vraag me ook af hoe oud jullie mij schatten op deze foto? Hier had ik mijn haren donker laten verven, ben zelf van nature blonder...
Jusi, ik ben niet zo goed in schatten, maar ik schat je eind twintig/begin dertig. Klopt dit een beetje? Ik word ook meestal jonger geschat, toen ik 23 was standaard als 18 en nu (27) rond 24, 25.
15 Sorry Echt lekker jong ( lees net ook dat je nog maar 18 bent.. toen werd ik ook nog 15 geschat...nu wel anders )