waar laat jij je dreumes als je doucht?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bunchy, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Hoi,
    Elke dag weer hetzelfde dilemma.. waar laat ik mijn zoon als ik me even wil douchen. We hebben een inloopdouche dus in de badkamer laten kruipen is geen optie. Nu zet ik hem vaak in het lege bad met wat speeltjes..
    ben zo benieuwd hoe jullie dit oplossen? soms douch ik me als hij slaapt maar soms lukt dat niet..

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik douch in de avond. (helaas) In de ochtend heb ik er echt geen tijd voor en wil ook niet eerder opstaan:p
    Dus als Lisa op bed ligt vlak voordat ik naar bed ga..

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik douche 's avonds, als ie ligt te slapen. Ideaal!

4. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Ik probeer steeds om samen te douchen of samen in Bad te gaan.
    Misschien handig om te weten hoe oud je zoontje is?

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik moet echt 's ochtends douchen, anders ben ik heel de dag zo duf als een konijn (en zit mijn haar voor geen meter :D) en ik zet mijn dochter (19 maanden) altijd gewoon even in haar bedje. Dan speelt ze lekker een beetje met haar knuffels, terwijl ik even snel onder de douche spring.

6. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Als ik douche doe ik haar in bad of ik douche als ze op bed ligt.

7. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik douche als hij slaapt of als mijn vriend thuis is.. dat is dus 's avonds..

En als hij wel wakker is en ik wil douchen dan gaat hij mee in de maxi-cosi en dat vindt hij echt leuk haha! Al kijkt hij soms wel beetje sip van dat hij ook wil!

8. fam

fam Actief lid

1 jul 2008
    219
    0
    0
    Gelderland
    Toen mijn zoon nog een dreumes was douchte ik altijd als hij in de box zat te spelen. Ging altijd prima. Dochterlief slaapt tot op heden nog steeds als ik ga douchen en zoonlief mag dan beneden tv kijken.

9. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    douchen als ze slaapt 's avonds. 's ochtends eventueel om de beurt zodat er 1 iemand is die op haar kan letten.

10. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    In zijn bedje of in de box :) gaat prima hoor! verder douche in meestal gewoon savonds als hij lekker ligt te slapen

11. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    'sochtends douchen als de jongste op bed ligt dus altijd voor hem op ik geef hem wat leesboekjes

12. fafje

fafje Niet meer actief

hie rook een inloop douche, dus we gaan samen..hij zittend in zn badje en ik douchend ernaast.
    droog me snel af, badja aan...en kan ik hem lekker aankleden..

vaak direct erna naar bed ( dit is dus rond 12u)

moet ik heel vroeg de deur uit, dan zet ik een boterham voor hem neer in de kidnerstoel en schiet ik de douche in met open deur ...ff snel...
    Soms douche ik savonds en was ik em gewoon aan de kraan sochtends, als ik ehct heel vroeg weg moet

en als ik niks hoef te doen op een dag, ga ik pas uitgebreid douchen als hij gaat slapen 12/13u :D:D

13. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Tot een jaar zette ik hem in de wipstoel bij me neer als ik ging douchen. Nu gaat hij spelen in zijn bedje (heeft nog een ledikant) en douche ik me even supersnel. Echt uitgebreid douchen lukt alleen 's avonds of als mijn man ook thuis is.

14. Hester

Hester Niet meer actief

De oudste speelt / kijkt TV. De jongste als hij wakker is in een wipstoeltje in de badkamer en als hij slaapt gewoon in bed of box waar hij ligt.

Mijn oudste zit ook nog wel eens in bad terwijl ik douche en dan de jongste in bed, box of in de wipstoel in de badkamer.

15. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ik neem haar mee in de tummy-tub (nog steeds...:)) als ik ga douchen. Super handig en gezellig!!

Met een badje op de standaard kan het natuurlijk ook, alleen dan zitten ze wat onveiliger natuurlijk. In de tub kan ze niet of nauwelijks onder water raken.

16. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Soms in de box maar meestal gewoon boven, traphekje dicht slaapkamerdeuren+ badkamerdeur open en dan kan hij zijn gang gaan. Ben dan wel snel klaar hoor sta hooguit een minuut of 4 onder de douche dan. Als ik mijn haren moet wassen ga ik uiteindelijk als hij 's avonds op bed ligt uitgebreid.

17. fafje

fafje Niet meer actief

oh hier staat het badje gewoon op de grond trouwens! met een antislip matje erin

en idd tot een maand of 9/10 ging hij in zn wipper

18. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Douche alleen als mijn man thuis is nu we weer een kleintje in huis hebben. Wil haar niet in bed/box o.i.d. laten terwijl ik sta te douchen en haar misschien niet hoor.

Toen alleen de oudste er was (4jr) ging ik weleens douchen als zij sliep of voor de tv zat.

19. mama van sem

mama van sem Actief lid

10 mrt 2011
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij zit dan lekker onder me te spelen met zijn douchespeeltjes. We hebben zo'n anti slip mat. Hij vindt douchen helemaal geweldig!
    Is mijn vriend thuis dan douche ik lekker rustig alleen.

20. adi

adi Niet meer actief

Zijn jullie niet bang dat het kind uitglijdt in bad en achterover valt?

Wij douchen ook altijd s avonds.

Deel Deze Pagina