Toen ik alle reacties las, dacht ik al dat ik de oudste zou zijn, maar, toch stiekem niet... alhoewel, wel de oudste tot nu toe van de 1e. Ik ben nu nog 38, maar als de kleine gewoon blijft zitten tot de uitgerekende datum, ben ik 39 als ik mama wordt.
1e: 23 toen ik zwanger werd, 24 toen ze is geboren. 2e: 25 toen ik zwanger werd, en ben net 26 als de kleine mag komen.
Bij de eerste was ik 28 op het moment van bevallen (27 toen ik zwanger werd) en nu was ik (nog net) 28 toen ik zwanger werd en ben ik 29 wanneer ik ga bevallen.
Ik was 26 toen ik zwanger werd, ik ben inmiddels 27 en dat ben ik nog steeds als de kleine in juni geboren wordt
Ik wilde het al op mijn 25e. Maar mijn eerste (ennnog enige) kwam pas 1 maand voor ik 38 werd... Bewijs van de on-maakbaarheid van het leven, denk ik. Nu ben ik 40 en hoop nog vurig op een 2e. Maar als je het écht kon plannen, dan was die er natuurlijk allang geweest.
Ik ben nu 29 en zwanger van de eerste. Ben twee dagen voor mijn 30ste uitgerekend, dus het zal er om spannen!
Bij de eerste was ik 24 dat hij geboren is. Bij de tweede 27 Bij de derde 28 En bij dit kindje zal ik net 31 zijn als het geboren wordt. Er wordt wel altijd gezegd dat ik vrij jong moeder werd, maar ik vind het persoonlijk een hele mooie leeftijd en niet jong, maar gewoon mooi. Jong vind ik zoals mijn moeder en zusje die waren 19 en 20 dat ze voor het eerst moeder werden.