Ik ben nu 19 en als onze kleine jongen geboren word ben ik 20 en hopelijk bij de tweede 23-24. Groetjes
Ik was 31 toen Thirza geboren werd. Had wel eerder aan kids willen beginnen, maarja... in je eentje is dat een beetje lastig zwanger worden Ik vind ergens tussen de 25 en 30 wel een mooie leeftijd om aan kids te beginnen.
31 toen ik zwanger werd en straks 32 als ik ga bevallen Wat verschillen de leeftijden trouwens, grappig!
was 22 toen ik zwanger was van de eerst en 23 toen ik beviel en nu 24 zwanger van de 2e en het zal er om spannen of ik voor mijn verjaardag beval of er na want ben 25 maart uitgerekend en ben zelf 21 maart jarig
Ik vond mijn leeftijd prima toen ik graag een kindje wilde. Ik was 28 toen ik zwanger raakte, 29 toen ik beviel van ons eerste kindje. Inmiddels ben ik 33 en zwanger van ons derde kindje en als ik beval ben ik nog altijd 33.
net 2 maand 19 toen de eerste geboren werd net 2 maand 21 toen de 2e geboren werd net 1 maand 23 toen de 3e geboren werd. Lekker jong maar zou het zo overdoen!