Ik kwam er een dag na mijn 21e verjaardag achter dat ik zwanger was. Als straks ons 2e ukje geboren wordt ben ik 25
23 toen ik zwanger raakte, 24 bij bevallen. Maar eerlijk gezegd vind ik 27, 28 een mooiere leeftijd. Nu bijvoorbeeld geen baan en inkomen en een paar jaar later misschien wel.
Ik was 22 toen ik zwanger werd (en 23 toen ik beviel) van ons eerste kindje en ben 24 als ik beval van ons tweede kindje.
19 toen ik zwanger was van de eerste, 20 toen ik beviel. 21 toen ik zwanger raakte van de tweede en ben nu net een maandje 22, april uitgeteld. De perfecte leeftijd biologisch gezien is geloof ik begin 20 toch?! Maar de perfecte leeftijd om zwanger te raken is er niet, voor iedereen verschillend. Ik ben super gelukkig dat ik nu al moeder mocht worden, helaas ook 2 x mis gegaan.
Vond zelf altijd 25 een mooie leeftijd... Helaas zat ik toen nog volop in mn studie en dat vond ik gewoon niet de combi voor onze situatie. Nu 27 wanneer hij/ zij geboren word... ach ja, ietsje later maar dingen komen en gaan zoals ze moeten komen en gaan...