Sinds 2 weken een zeurende pijn in de schaamstreek maar vanaf gister niet meer te harden! Gewoon echt pijn bij t lopen en zitten en kan nie eens fatsoenlijk naar het toilet! Lijkt net of ik van onder bond en blauw zie!! Een zwaar gekneusd gevoel! Weet iemand hoe dit kan? Of iemand die dit herkent? Word er helemaal gek van!!
Had ik ook last van. Al enkele weken trouwens. Waarschijnlijk omdat het hoofdje al mooi helemaal vastligt in je bekken. Bij mij was dit wel de reden in ieder geval. Ikzelf omschrijf het ook alsof er een rugbybal tussen de benen zit.
Hier heb ik dus ook superveel last van, zijn je bekken! Ik moet echt heel rustig aandoen anders slaap ik niet meer van de pijn! Fysio heeft bij mij niet geholpen. Omdat ik zoveel pijn heb, zie ik best wel op tegen de bevalling. Heb jij dat ook?
Ik heb t dus al heel erg aan mn bekken maar dit is niet te beschrijven zeg!! En idd dit ben ik echt gaan voelen nadat de kleine helemaal is ingedaald! Lig nu in mn bed aan t uitvogelen hoe ik er uit moet komen.. Ben echt blij als ik bevallen ben zeg!!
Als je zo aan t eind zit zal t vast de indaling zijn die op je bekken drukt. Weet niet of je dan nog fysio kunt doen en als je dat kunt doen of dat helpt? Hoop dat je snel verlost wordt!!
Toen het hoofdje bij mij vast lag in de bekken had ik het ook als ze op een bepaalde manier bewoog, dus niet constant. Ik weet niet of dit bij jou ook het geval is? Doe rustig aan, dat scheelt al een hoop.
Nou heb net mn vk gebeld en die is ff komen kijken en blijkt van onder houd ik heeel erg veel vocht vast! Dus dat gaat knellen! Ze adviseerde me dalijk lekker n kouwe douche te nemen schijnt te verzachten! Dit schijnen echt de allerlaatste loodjes te zijn.. ik hoop t! Heb t echt gehad hhaha