ik ben 30 jaar en heb 6 jaar de pil geslikt en toen ik gestopt ben kreeg ik gelijk mijn cyclus van 28 dagen weer terug. groetjes Liesje
Ik ben nu 25, gestopt met de pil toen ik 23 was. 7 jaar aan de pil geweest. Cyclus meteen vrij regelmatig. Nu 22 rondes verder en gestart met ICSI.
Ik ben 22 jaar wordt in december 23 jaar en heb in totaal 5 jaar de pil geslikt en ben nu al meer dan een jaar bezig Maar vanwege alle lichamelijke klachten heeft het er niets mee te maken zeggen ze in het ziekenhuis hier en in Utrecht. En als het goed is mogen we binnenkort IVF gaan gebruiken Liefs winnie
ik ben 28 jaar en in 2005 gestopt met de pil,doordat ik er depressief van werd.Daarna mooie regelmatige cyclussen gehad,totdat ik theunisbloemolie gebruikte en dat alles in de war schopte.Maar goed,nadat ik daarmee gestopt was,was ik ineens na een half jaar (niet echt gepland,maar wel erg gewenst) zwanger.
Ik ben begonnen op mijn 15e en gestopt afgelopen juni. Ik ben 26 dus heb in totaal 11.5 jaar de pil geslikt. groetjes, Eowyne
Ik ben 24 jaar en heb ongeveer 8 jaar de pil geslikt. Ben begonnen met dianne35 tegen mijn acné. Dit ben ik nu gelukkig allemaal kwijt.
Ik ben 27 en ben begonnen met de pil zo rond mijn 12e ivm een onregelmatige cyclus en helse pijnen. Ik ben vorig jaar gestopt met die rotzooi omdat ik last van de hormonen kreeg. Ik heb mastopathie en die hormonen versterken dat. Ondertussen hebben mijn vriend en ik ook een kinderwens gekregen. Groetjes Puck
Ik ben 26, ben in oktober gestopt met de pil. En heb hem zo'n 13 jaar geslikt. Ben er mee gestopt om te kijken of ik me beter zou voelen. In het begin wel, maar nu ben ik toch weer veel moe. Verder zit ik nu in de tweede ronde!
hoihoi, volgende week 27 jaartjes en euhm 7 jaar aan de pil geweest inmiddels 6 jaar eraf. en ik zit in ronde euhm... ff denken..35? groetjes mandy
ik ben nu 28 vanaf 13 tot en met 23 ste de pil geslikt .. athans .. met mij 18 raakte ik dwars door de pil heen zwanger en na mij tweede zwangerschap heb ik geen pil meer gehad maar een spiraaltjuh en die is er dan sinds 4 juni uit ... nu maar hopen dat het snel gaat lukken gr San