Wat zou jij dan bereikt willen hebben of gedaan willen hebben? Ik begin: Diploma gehaald Met gezin naar euro disney Huisje kopen
Huis af. Nog een beebje erbij (maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken i.v.m. onze leeftijd).. Helaas pindakaas...
Ik hoop dat mijn man iets minder uren op zijn werk hoeft door te brengen, hij zit op dit moment in de fase dat hij zich moet bewijzen zeg maar, dat gaat nu ten koste van de tijd die hij met mij en de kinderen kan doorbrengen. Onze kinderen zijn dan 8 en 10, lijkt me een leuke tijd! Ik hoop dat ik tegen die tijd wat kan doen op het gebied van trainingen geven aan volwassenen, ik geef nu les aan kinderen.
verhuizen man lief weer een baan heeft gevonden aangezien hij pas ontslagen is, uhm een eerste kindje
Over vijf jaar zou ik een gezonde kleuter willen hebben met een papa en mama die nog steeds gelukkig zijn met elkaar En diep in mijn hart een ander huisje. Niet voor mij, maar ook voor diezelfde gezonde kleuter
Verhuizen naar New York Trouwen met mijn vriend daar Een zorg diploma halen Een 2e kindje Dat mijn dochter goed terecht is gekomen
Mijn bacherlor/master diploma hebben Terug verhuizen van de stad naar het dorp waar vriend en ik beiden zijn opgegroeid Een broertje of zusje
Over 5 jaar wil ik genezen zijn en vertrouwen hebben dat ik onze meid ga zien opgroeien. Meer wensen heb ik niet.
Hihi ik kom net terug in Nederland na tien jaar buitenland! Ik zou graag een baan, een eigen woning (huur) en evt een leuke partner willen tegen die tijd!mn zoontje heb ik en koester ik, dus vooral : gezondheid!
-Eindelijk eens rust (qua flinke tegenslagen) en positiviteit!!!!!!!! -Eens echt, echt, echt kunnen genieten met man, dochtertje en hopenlijk een brusje...... -Een leuke baan of een opleiding -Een huis met tuin -En natuurlijk een goede gezondheid voor ons allemaal!!!!!!!
Dat mijn gezin en ik nog even gezond en gelukkig zijn als nu en nog steeds lekker genieten van ons prachtige leven hier in Azië.
Nog 2 babys erbij(minimaal),verhuisd zijn naar groter huis met een super mooie speelkamer, goeie middelbare school gevonden hebben voor dochter!