De dieren ambulance was er wel heel erg snel.

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

Hoor hier vaak verhalen dat je lang moet wachten op de dieren ambulance van het moment van bellen.

Eerst de politie gebeld die schakelde me door en binnen 5 min was de aangereden doden kat op gehaald( was een rot gezicht om te zien en moest ook echt even huilen terwijl het niet mijn kat was.)

Bracht de kinderen naar school en daarna snel even een boodschapje gaan halen. Rij terug naar huis en zie een kat liggen bij een boom denk ga even kijken. ( was een rare plek het is buiten koud ect dan liggen katten niet lekker te zonnenbaden) En ja wel hij was dood was een naar gezicht om te zien. Zal de infomatie bij me houden brr was het.

Maar zo snel had ik nooit verwacht dat de dierenambulance de kat kwamen op halen. Moet wel zeggen dat ze vlak bij mijn huis dus een dierenambulance punt hebben. En ook netjes van de politie dat ze je door schakelen naar de dierenambulance.

Moest het even kwijt, Zo zielig voor die kat. Hij zag er verzorgd uit dus nu is ergens een baasje die wanhopig zit te wachten waar zijn of haar kat/poes is gebleven.:(:(

2. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Zielig hè dat heb ik ook een keer gehad alleen wist ik niet dat je daarvoor kon bellen en toen zijn we een oude doos gaan halen en de kat erin naast mij op de achterbank en naar de dierenarts zijn oogjes waren eruit zo zielig. Het baasje van deze kat heeft alleen de kat nooit opgehaald hij was ook niet gechipt.

3. knap

knap Niet meer actief

Dat was met deze kat ook die ogen zal wel een paar dagen er last van hebben omdat het best een naar gezicht is brrr.
    Deze was ook niet gechipt maar zag er wel rond uit gevoed dus. Mooie vacht niet verwaarloost of iets. Maar ja hij is op gehaald en meer kon ik ook niet doen dan dat. :(

Deel Deze Pagina