Hoe oud zijn jullie Of waren jullie toen jullie besloten hebben voor een kindje te gaan klussen.. Ik zelf ben heel jong (21) en mijn vriend (22) Liefs..
Ik vond mezelf ook nog jong, ben nu 23 (toen begon 22). Mn vriend is 25. Maar hoor steeds meer 'jonge mensen' om me heen die ermee bezig zijn!
bij de eerste was en ben ik ook jong. was net 20 toen ik zwanger raakte en ben 21 nu we voor een 2e gaan.
Met mn eerste twee kinderen was ik 19 toen we begonnen voor Justin en 21 toen we begonnen voor Colin. Mn vriend toen 18 en 20. En nu, mn man (nieuwe relatie sinds 2005) 33 en ik 27.
wat leuk een leeftijdsgenootje mijn vriend is ook 19! moest eerst niets van kinderen hebben tot zijn zus een kindje kreeg, hahaha. ik vind 19 zooo jong klikken alhoewel toen k 17 was wou ik al dol en dolgraag hoor! maar nu ben ik 19 en weten dat we het kunnen etc. dus we gaan er gewoon voor! mensen die praten blijf je toch wel behouden of je nou 19 bent of 30! liefs
Pfff....voel me nu wel oud...ik was 27 toen we begonnen met klussen, mijn vriend was toen 33. We hadden geluk; gelijk zwanger. Nu ben ik 29 en hoop binnenkort zwanger te worden van de 2e.
Ik voel me ook oud hoor ik was 28 toen we begonnen te klussen mijn (toen nog) vriend (nu mijn man) was 29, was gelijk raak en ik was 29 toen onze eerste geboren werd, nu ben ik 31 en hoop ik dat we snel zwanger zijn van no. 2
Net in de 2e ronde voor ons eerste kindje en ik ben 29 jaar, volgende maand word ik 30 Mijn vriend is vorige week 30 geworden