Zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meis24, 9 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meis24

meis24 Lid

4 okt 2009
    34
    0
    0
    Afgelopen zaterdag of zondag heb ik (denk ik) mijn eisprong gehad. Mijn vriend en ik hebben zaterdag voor het laatst sex gehad. Ik zit nu op dag 22 en heb sinds gister een wat opgeblazen gevoel en een vage buikpijn. Mijn rug is wat pijnlijk en heb wat rode tepels. Oja ik heb ook echt hele dikke witte slijm, maar geen schimmelinfectie want het jeukt niet en is niet korrelig. Zouden dit al tekenen kunnen zijn van een zwangerschap? Ben sinds februari gestopt met de pil en al een aantal keren ongesteld geweest. Ben ook nog nooit zwanger geweest en dit is ronde 2. Liefs Jess

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Nog ff een paar daagjes afwachten, dan kun je er een testje tegenaangooien. dat is de enige manier om het zeker te weten. Helaas liggen menstruatieklachten en zwangerschapsverschijnselen voor je nod heel dicht bij elkaar..

Dus nog ff geduld :p

Knuf Sookie

3. Alita

Alita Niet meer actief

Het zou kunnen, je wilt nu natuurlijk het liefst horen "volgens mij ben je zwanger" maar het enige wat zekerheid biedt is een test..
    je lichaam kan je goed voor de gek houden dus....

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik durfde vorige maand goud te wedden dat ik zwanger was.

Ik had alles wat jij nu opnoemt, plus ochtend misselijkheid en braken.

Maar helaas, gewoon ongesteld geworden.

Het kan natuurlijk wel, verlies de hoop niet maar alleen een test kan je vertellen of het zo is of niet.

Ik hoop het voor jullie!!!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het zou kunnen, maar dat is afwachten. Nu al voelen dat je zwanger bent, zou wel heel vroeg zijn ook. Bovendien voel ik me nu ook zoals jij omschrijft (had zondag of maandag mijn eisprong) en helaas voel ik me bijna altijd zo voordat ik ongi word.
    Het lijkt inderdaad veel op elkaar en je kunt alleen maar wachten wachten en wachten en dan een keertje testen ;)

Deel Deze Pagina