Toen we begonnen met klussen waren mijn man en ik allebei 24. Nu zijn we allebei 26 en ben ik zwanger
Ik was 20 toen ik zwanger werd. al wel niet gepland, maar nu twee jaar later , gaan we wel bewust voor een 2de ! Moet zeggen dat daar veel bij komt kijken, nu je echt aan het plannen bent. ! haha
Bij de eerste was ik 17 en mijn vriend 20 ( Ben bevallen met 18 ) Bij de tweede 18 en mijn vriend 21 ( Bevallen met 19 )
OK, oma vertelt... Ik was 30 toen ik zwanger raakte van onze eerste, 31 toen hij geboren werd. Ik was 33 toen onze tweede geboren werd, en nu, 35 jaar en zwanger van de derde! He, ben ik nou echt de enige 30plus-er hier? Kan het me bijna niet voorstellen! Ik weet trouwens wel dat ik er totaal nog niet aan toe was voor mijn dertigste. En toen ging het klokje ineens heel hard tikken!
Ik was 22 (op 4 weken na) en mijn man 24. Uiteindelijk zwanger geworden op mijn 25ste en bevallen op mijn 26ste van een prachtige tweeling
Sorry mamasu, hier ook nog geen 30-er.. wij zijn nu allebei nog 29, mannetje wordt volgende week 30 en ik in december.. Maar mamasu net als jij heb ik sinds kort pas de kriebels hoor... voor mijn 28ste moest ik er niet aan denken...
Je moet het doen wanneer je eraan toe bent, en wat ik heel belangrijk vind is dat ik alles eerst goed op orde had, huisje en een vaste baan enz, want ik wil mijn kind wel een goed leven geven en zelf ook normaal kunnen leven. maar dat is voor iedereen persoonlijk. Gr Sun
Mijn vriend was 28 en ik 23.. als de kleine er is dan is hij 29 en ik 24.. zijn er nog studenten hier?
We probeerden het voor 't eerst toen ik 24 was, mijn vriend 26 we hebben het toen 1,5 jaar geprobeerd, daarna even een 'stop', en uiteindelijk werd ik zwanger toen ik 27 was.
Ik was 27 en mijn man 30 we waren een half jaar getrouwd en toen zijn we er voor gegaan . We zijn nu 29 en 32 en ben nu zwanger
21 toen we begonnen. 22 toen ik zwanger was. 23 toen mijn dochter geboren is. Mijn vriend was 23 toen we begonnen. omdat het toch wel een tijdje heeft geduurd gaan we binnenkort proberen voor een 2e
Wij waren ook 21 en 22, wilden eigenlijk nog wel eventjes wachten, eerst trouwen etc. maar was wel al met de pil gestopt. Nu zijn we 22 en 23 en trotse papa en mama van een heel mooi meisje!