Ik was nog net 25 toen we begonnen en mijn man 30...Inmiddels ben ik een paar weken 26 en zwanger want het was meteen na het stoppen met de pil raak
Ik was 22 toen we begonnen en mijn vriend 25. Ik zal 25 zijn als ons beebje komt en mijn vriend waarschijnlijk net 28.
Ha, jij bent nog een jonkie. Ik was 37 toen ik stopte met de pil Na 5 maanden was ik zwanger, maar dat is helaas niet goed gegaan. Inmiddels ben ik 38 en hoop nu snel (weer) zwanger te zijn. Het klokje gaat nu wel erg hard tikken......
Ik 31 en mijn vriend 34 jaar. We zijn er veel meiden nog jong hier! Rond mijn 20ste was ik nog vollop aan het studeren, ieder wkd op stap etc. Op die leeftijd had ik de verantwoording nog niet willen nemen. Sowieso had ik toen nog niet de man ontmoet met wie ik kinderen zou willen krijgen! Zo zie je maar hoe dat kan verschillen per persoon! Lfs Travelgirl
Ik 25 en mijn man 27. Nu zijn we 26 en 28 als ons kindje geboren wordt, het was de eerste ronde meteen raak.
Ik was 25 en m'n vriend 27, zijn nu allebei een jaartje ouder. Hoop dat we snel een positieve test hebben.......
ik ben 24 en mn vriend is 29. Hij heeft altijd geroepen graag rond zn 30e vader te worden en we zijn er allebei klaar voor. Nu nog eerst ons nieuwe huis opknappen en dan mag het komen als het ons gegunt is!
26 en mijn partner 28, was 27 toen ik zwanger raakte van Sterre*, was 28 toen ik zwanger raakte van Tijmen, en nu dus 30 toen ik voor de derde keer zwanger was (weer begonnen in november 2008).
Ik was 26 en mijn mannetje 29. Nu ben ik 34 weken zwanger van ons 1e kindje. Via ivf trouwens. Liefs Romy
Ik was 23 en mijn man 25. Helaas heeft het nog niet mogen lukken. Inmiddels zijn we 26 en 28 en bezig met IVF.
wij zijn nog niet begonnen met klussen maar als we beginnen ben ik 24 (ben vorige week 24 geworden) en mijn mannetje 29!
Ik was 22 toen ik zwanger raakte van de 1e en 23 toen ik van hem beviel. Op mn 24e zwanger van de 2e en als hij geboren word ben ik 25. Mn man is nu 28 en spruitje 2 word rond zijn 29e verjaardag verwacht.