hoi! ik was 20 toen ik begon en zwanger raakte. 21 toen ik 5 maanden zwanger was en dus ook 21 toen ik bevallen was. nu zijn we begonnen voor de 2e en ben nu 22 dus vanaf mijn 20ste elk jaar al zwanger geweest hoop dat de volgende ook snel komt
Gestopt met de pil in maart, toen was mn ventje net 20. Ben zelf in augustus ook 20 geworden! Nu dus hopen dat we nog voor januari (dan word ventje 21 ) zwanger worden !! Veel jonge mensen hier precies! Wel leuk, nog maar eens een bewijs dat er ècht wel veel jonge ouders zijn, en dat daar totaal niks mis mee is.
Ik word een donderdag 29 en mannetje is 33.... Voor mij is het mijn eerste kindje, mijn man heeft al 2 kinderen uit een vorig huwelijk!!! Succes allemaal met klussen!!!
Bij de eerste was ik net 18. bij de tweede 20 en bij de derde 22 Dus een jonge moeder, heb wel eens het een en ander moeten aanhoren over dat ik jonge moeder ben, maar dat interesseerd me niet, je voelt zelf wel waneer je er klaar voor bent! Als je er voor wil gaan, moet je dat doen meis!! Ik vind het heerlijk om jong moeder te zijn!
Ik ben 22 en mn man 24. We zijn nog niet in verwachting, dus tegen de tijd dat ons eerste kindje geboren zou kunnen worden zijn we minimaal 23 en 25.
ik ben 21 (in januari 22) en vriend is 25 (in januari 26) zijn bezig van mei 2009 voor eerste kindje! xxxx Daiske xxxx
ooh allemaal wel jong dus, nog jonger ook zelfs. Ik word 16 okt 23 jaar, en mijn vriend is nu net 30 geworden. Mijn kinderwens begon toen ik 20 jaar was, maar heb gelukkig nog kunnen wachten. We zitten nu in de 2e ronde, eerste cyclus was bijna 3 maanden helaas. Maar leeftijd is eigenlijk niet zo belangrijk, vind het belangrijk dat je zeker weet dat je samen wil blijven. Mn vriend en ik zijn 5 jaar bij elkaar, en wonen bijna 3 jaar samen. groetjes layla
Ik was net 20 toen we begonnen en ook nog 20 toen ons meisje geboren werd. Nu ben ik 21 en ik zou graag in december weer willen beginnen. Dat zou betekenen dat de kleine op z'n vroegst in augustus zou kunnen komen, als ik 22 ben. Ga vanavond vragen aan mijn man wat hij er van denkt om in december er weer voor te gaan. Hij vindt eigenlijk 1 kindje wel genoeg, maar ik wil er graag 3.
ik ben nu 31 en mijn man is 29 jaartjes oud en we zijn nu bezig met onze eerst.. we zijn al best lang samen ( 11 jaar ) maar altijd bezig geweest met studeren. nu ben ik gestopt zins vorig jaar dec en zitten in ronde 11 ( ik heb een korte cyclus ) xxxjes bolly
ik ben 29 en mijn vriend 27 en wij zijn nu bezig met klussen voor ons eerste kindje. in december word ik 30 en ik hoop dat ik dan al zwanger mag zijn
Ik ben 23 en mijn vriend 33. Ben al zwanger geweest, wat helaas resulteerde in een miskraam Nu gaan we voor de tweede zwangerschap. In november word ik alweer 24.. de tijd gaat super hard!
bij mijn dochtertje was het ongepland,(maar super welkom natuurlijk)ze is natuurlijk mijn alles! nu ben ik 20 en mijn vriend 28 en zijn nu in verwachting van ons 2e wondertje wat helemaal gepland was, hebben er 3 rondes over gedaan.
Ik ben 22, mijn man was 25 toen we in februari begonnen. Helaas is ons kindje gestopt met leven in augustus en ben ik in september gecurreteerd. Inmiddels is mijn man 26 geworden en hopen we op een niet liefje in ons leven...
Ricmar: hier nog zo'n "oma en opa" hahahaha Wij waren 34 & 35 toen we besloten om er voor te gaan....