Wij waren 25 van nr 1 ik was 1 dag 26 dat mijn zoon geboren werdt, bij mijn dochter was ik 27 bijna 28. nu ben ik 31 en mijn man 30 we zijn wat later met de 3de i.v.m mijn ziekte waardoor ik chemo moet ondergaan, ben nu helemaal klaar en schoon, we zijn nu 4 maanden bezig voor nr, 3 als het mag lukken van chemo raak je onvruchtbaar.
Ik was 25, mijn man nog net 26 (die is 27 geworden op de dag van mijn eisprong die resulteerde in mijn zwangerschap).
pfoe... 1e keer pil gestopt dat ik 26 was, jaar later weer even aan de pil geweest. september 2008 1e keer zwanger en een miskraam, daarna mei 2009 2e keer zwanger en een miskraam. ondertussen nog steeds bezig en ben nu 29 en manlief is nu 36. schiet niet echt op zo helaas, maar goed onze tijd komt nog wel! gr laura
Wij hebben pas net besloten om er volgend jaar echt voor te gaan. Ik ben 25 en mijn vriend wordt begin volgend jaar 30.
Toen ik met mijn man begon was ik 25 en hij 26, nu zijn we bijna 31 en 32 jaar, en nog geen kindjes in onze armen helaas.. Toen ik 20 was raakte ik per ongeluk zwanger, was slordig met de pil. Vergat dat ding rustig een paar dagen. En ik was 22 toen ik voor de 2e keer zwanger was, en 30 toen ik voor de 3e keer zwanger was.
Ik was 26 en mijn man 34, in ronde 7 was het raak en tijdens de zwangerschap zijn we beide jarig geweest.
Hoi meiden! Ik ben net 22 en me vriend is net 26. Ik vind het helemaal niet zo jong hoor Me huisarts zei tegen mij dat je lichaam gemaakt is om op een jonge leeftijd kinderen te baren Ik vond het wel grappig SUCCES meiden! x Kelly
ik was 29 toen ik vorig jaar november stopte met de pil en mijn man 47, inmiddels allebei jaartje ouder.
Naar 't schijnt is een vrouwenlichaam gemaakt om op je 16e kinderen te krijgen! Dus eigenlijk zijn we allemaal al heel laat om er aan te beginnen
1e keer zwanger: ik 26 en vriend 32 (helaas ging het mis) 2e keer zwanger: 26 en 32, bevallen 27 en 33 3e keer zwanger: 28 en 24, bevallen 29 en 34
Ik was 24 toen we begonnen...en twee maanden later ook zwanger. Mijn man was 26... Nu zijn we 25 en 27.
Ik was 26 toen ik stopte met de pil en mijn vriend was 29. Ik ben nu 8 mnd zwanger en 29 vriend is 32.
Ik denk dat het niet uitmaakt hoe oud je bent.. als je er maar aan toe bent en je in een goede relatie samen zit!! Dan komt het wel goed.. en wat is oud en wat is jong, de ene is er eerder aan toe dan de andere.. en je moet ook een iemand hebben gevonden, waarmee je een kindje kan krijgen!! xxx
Inderdaad veel jonge ouders! Ik ben 24, wordt in december 25 en mijn vriend is net 28 geworden. We gaan vol goede moed aan ronde 1 beginnen .
Ik ben 24, mijn vriend 31.....Inmiddels op de helft van mijn zwangerschap na eerst 9 maanden teleurgesteld te zijn.........