hallo dames, zit met het volgende... mijn dochtertje (16mnd) heeft gister een strijkplank omgetrokken en waarschijnlijk de ijzeren buis daarbi op haar enkeltje gekregen. sinds gister 15.00uur heeft ze niet meer gelopen en als we haar neer zetten dan trekt ze meteen dr voet op en begint te huilen. gisteravond zijn we nog bij de huisartsenpost geweest en die arts zei dat het waarschijnlijk gekneusd is of iets verrekt heeft en heeft ons naar huis gestuurd met de mededeling dat het met een paar dagen over moest zijn en als ze te veel pijn ervaarde we haar gerust een paracetamol konden geven. vandaag heeft ze nog steeds niet gelopen (alleen kruipen) maar ik weet het niet meer... ik heb het idee dat de pijn meer word... wat zouden jullie doen? gewoon de ha nog een keer bellen? of ben ik gewoon over bezorgd en moet ik nog even aankijken??? ik ken mijn meisje helemaal niet zo. ze is normaal gesproken een ondernemende dame.... graag hoor ik van jullie iets liefs marijke
Kneuzen schijnt qua pijn haast erger te zijn dat breken. Het kan dus goed dat t gekneusd is. Eigenlijk is t dan prima dat ze er niet op loopt; zo kan t rusten / herstellen
Als je denkt dat het niet minder wordt, zou ik nog een keer bellen hoor. Een tijdje geleden was hier iemand op het forum waar bij haar kindje toch wat gebroken bleek te hebben.
hoi dames, ik ben inmiddels met mijn dochter geweest om een foto te maken en er is niks op te zien dus ben helemaal blij nu maar afwachten tot ze weer gaat lopen
Wij hebben dat ook eens gehad met sven... Hij was gewoon gestruikeld en ook een hele dag niet op zijn voetje gelopen, wij 's avonds naar de huisartsenpost omdat het toch maar bleef en ja hoor loopt hij daar zo weer naar buiten... wel hinkend maar gelukkig was het ook niets ernstig, vaak gaan ze er dus vanzelf wel weer op lopen...