Mn dochter met 2jr 7 mnd en mn zoon met 2jr 4 mnd... niks voor gedaan. Gewoon in de zomer in hun blote bips laten lopen en een potje buiten zetten.
Lijkt mij nog erg jong om echt goed te lukken. Mijn zoontje was bijna 2 toen hij voor het eerst op het potje plaste. Daarna hebben we maandenlang geoefend, maar het wilde niet lukken. Hij voelde het niet aankomen, maar kwam het wel melden als hij had geplast. En toen hij bijna 3 werd, was hij ineens in 2 dagen tijd helemaal zindelijk, dag en nacht. Ik snap er nog steeds niks van, we hebben maar 2x een ongelukje gehad. Blijkbaar was het kwartje ineens gevallen. Hij heeft nu overigens wel weer een luier om 's nachts. Met de drukte van de kerstdagen is het 's nachts een paar keer misgegaan, en sindsdien is hij 's nachts het vertrouwen een beetje kwijt. De luier is elke ochtend droog, dus het is niet nodig, maar ach, hij wil het graag zo.
Nick was vorig jaar mei overdag zindelijk, 2 jaar 5 maand. Sinds twee weken is hij ook de nachten droog 3 jaar 3 maand
esmee was redelijk zindelijk overdag maar heeft nu een terug val ,maar ze vind het ook erg makkelijk zo een luier om haar kont.
Hmm. Jullie kindjes zijn dus allemaal wel ouder. Ach, ik probeer het van de zomer en lukt het niet, dan wachten we nog een jaartje. En als het wel lukt, hebben we mazzel!
ons zoontje zindelijk sinds 1 week (2 jaar & 2 maand) hij heeft overgins wel nog een oefenbroekje aan als we weg gaan (mocht het toch fout gaan )
Ik zie dat ik de oudste niet heb ingevuld. die was 1 jaar en 9 maanden. snachts is ze nog niet droog. De jongste heeft gisteren voor het eerst een plasje op het potje gedaan
Mijn dochter geeft ook al steeds aan dat ze moet poepen en plassen (is 20 maanden) Probleem waar ik een beetje mee zit is dat ik echt geen ondergoed in haar maat kan vinden
Mijn dochter zit in maat 80, maar ondergoed mt 92 van de zeeman past prima. 86/92 van de hema is wel veel te groot.
Ik heb zulke leuke onderbroekjes gekocht bij de action 2 voor 3 euro zijn boxershorts ze rekken heel erg mee en zitten zo mooi er staat maat 98 110 in maar dat klopt voor geen meter. want ze draagt van broeken maat 86 soms 92 maar dat is meer voor de lengte. De zeeman die heb ik zelf dan niet omdat ik alleen maar van boxerschort hou en die van de zeeman en hans tekstiel die zijn veel te groot
Mijn zoontje is nu bijna 16 maanden en geeft sinds kort aan dat hij moet poepen (een minuutje daarna heeft hij zijn luier vol). Plasjes geeft hij niet aan. Merk wel aan hem dat hij het al wel echt vies begint te vinden als hij een poepbroek heeft. Heb gisteren een potje gekocht. Ik zie het wel. Ga het voorzichtig aan maar introduceren en van de zomer zonder luier buiten laten lopen. En duurt het nog een jaar (of nog langer), dan is dat maar zo. Heb alleen geen idee hoe ik het moet introduceren. Moet ik me nog even in verdiepen...
mijn dochter was met 23 maanden dag en nacht zindelijk. ze droeg onderbroekjes maat 92/98 en ondertussen 104. halen ze meestal bij zeeman en wibra omdat ze perse dora of prinses wil. kleinere maatjes zijn te krijgen bij prenatal en hema
Wat jong allemaal, knap hoor. Mijn zoontje is nu 2j en 9 maanden en is nu zindelijk en ik ben er heel trots op
hier nog geen tekenen...hij vind het reuze interessant om op de wc te gaan zitten, maar wat doen... ho maar...
Wel een goed idee om alvast wat onderbroekjes te halen. Heb ook weleens de tip gehoord om een onderbroekje onder de luier aan te doen. Is veel wassen, maar het voelt wel vervelender en dan wil een kindje sneller op de pot enzo... Nou we zullen zien .
Vigo heeft er nog niet veel zin in. Als wij hem vragen of hij een plasje wil doen op de wc, is het 9 van de 10 keer nee. Heel soms vraagt hij uit zichzelf of hij een plasje mag doen op de wc. Hij heeft tot nu toe nog maar 2 keer daadwerkelijk een plas gedaan op de wc. Hij wil ook absoluut nog een luier om. Als ik de luier uitlaat, loopt hij heel ongemakkelijk rond (is ook even wennen zoveel vrijheid tussen de benen hahaha) en vraagt dan als snel of hij weer een luier om mag. Wel geeft hij aan dat hij moet poepen, maar zodra het is gezegt, is hij ook al hevig aan het meepersen hahaha. Dus geen tijd om hem op de wc te zetten. Ach, hier geen druk. Het komt allemaal vanzelf wel