Hoe oud zindelijk?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door firegirl, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firegirl

firegirl Niet meer actief

Ik zie Emma ook wel gaan persen zeg maar (hmm vies verhaal haha), maar dan zeg ik 'Stop!, Even wachten!'. En dan stopt ze ook echt (meestal zit er nog niks in haar luier) en dan doet ze het op de wc of in de pot...

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Onze oudste was precies 2 jaar en toen wastie al helemaal zindelijk.
    De tweede was met 2 jaar en 3 weken zindelijk.
    Maar toen gebruikte ik nog katoenen luiers, dus dan wil je wel graag dat ze snel zindelijk zijn, toen was ik veel fanatieker.

En onze derde is letterlijk en figuur een nakomer, hij is vandaag 2 jaar en 2 maand, maar hij wil nog niet.
    Drie weken geleden heeft hij 4x op het potje gepoept, maar toen ging hij het ophouden, dus ben ik weer gestopt. Hij is er duidelijk nog niet aantoe.
    Wel vangen we zo nu en dan een plasje op, maar da's gewoon opvangen want hij geeft het nog niet aan.

3. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik denk dat je er goed aan doet, juist omdat ze er zelf mee bezig is. Lukt het niet deze zomer, niks aan de hand, dan stel je het gewoon weer uit! Hier was mijn meissie met 2 1/2 jaar overdag en tijdens haar middagslaapje droog. Tot op heden nog een luier 's nachts

4. firegirl

firegirl Niet meer actief

Bedankt voor al jullie reacties! Ik ga er idd van de zomer mooi mee beginnen. Gisteren onderbroekjes bij de zeeman gekocht. Ben benieuwd hoe het zal gaan!

5. Tink

Tink Niet meer actief

Jongste is 2 jaar 5 maanden en begint het nu goed aan te geven. Helaas wel elke keer als ze al geplast heeft :D. Maar: het begin is er!

6. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    ik ga het van het zomer ook proberen , blote billen werk...
    ze zegt het pas als ik haar de luier af doe : BAH !!!!
    maar begreep van CB, dat ik moet wachten tot dat ze het zelf aan geeft dat ze gepoept heeft....
    gelukkig is Esmee vrij snel met dingen opnemen....

Deel Deze Pagina