Hoe oud?

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by littledreamer, Mar 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

May 27, 2008
    2,602
    6
    38
    Female
    Nou ben blij dat ik niet de enige ben met zo'n extreem gevoel van alles zelf willen doen en het moeilijk los kunnen laten.

Vandaag zijn we wel weer een stapje verder, mijn vriend heeft onze dochter naar mijn schoonmoeder gebracht, en mij dit achteraf pas verteld (ik was al aan het werk). Het is allemaal heel goed gegaan en ze heeft daar heerlijk geslapen.

2. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,329
    11
    38
    hier
    Ik ben niet gek en ook niet raar dus :p

Thijs is nu 1 keer 2 uurtjes bij me schoonouders geweest en der straks een uurtje.
    Maar blijf t niks vinden. Ben weer zo gelukkig als ik m bij me heb.

En logeren dat komt wel over een jaar misschien.. (moet ik dan nog maar even bekijken;))

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mijn moeder paste voor het eerst bij ons thuis een middag/avond op toen hij zo'n 3 maanden oud was. Uit logeren ging hij met 6 maanden oud en daarna met 13 maanden, ook bij mijn moeder. De volgende keer zal met 19 maanden zijn (alle 3 gingen/gaan manlief en ik een weekend weg).

Mijn schoonmoeder heeft nog nooit mogen oppassen. Ze woont vrij ver weg dus het is ook niet erg praktisch. Uit logeren durf ik voorlopig ook niet aan, ik denk pas over een jaar ofzo ;) Dus nee, je bent niet de enige die hierin wat "extreem" is ;)

4. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

Jun 25, 2009
    843
    24
    18
    Female
    mijn dochtertje bleef slapen toen ze 3 maanden was, nu is ze 3 jaar en slaapt ze 1 keer in de week bij oma en opa omdat ze dat super leuk vind natuurlijk.

5. patricia12

patricia12 Bekend lid

Sep 28, 2006
    604
    0
    0
    limburg
    hier was ze 6 weken toen ze een avondje ging logeren. daarna is het 1 keer in de aantal weken voorgekomen. toen ze een maandje of 10 was is ze een weekend bij mijn ouders geweest, ( mijn man en ik waren een weekendje naar amsterdam ) moet zeggen heb genoten van dat weekend, maar was ook blij om haar weer te zien. laatste tijd gaat ze eigenlijk niet meer logeren hebben nu een oppas. maar ik heb er niet zo'n moeite mee om haar te laten logeren. want weet dat het bij opa en oma ook goed heeft. en wij genieten er ook eens van om eruit te gaan.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

na een maand of 4 zijn wij voor het eerst een avond je weg geweest.
    heel soms gaat fynn voor een uurtje of 2 maar wij doen eigenlijk alles met fynn erbij.
    uit eten gaat ook goed met hem erbij.

uitlogeren gebeurd nu nog niet en als het aan mij ligt duurt dat nog heel lang!!

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    bij de 5 weken heb ik de zorg voor me zoontje al uit handen moeten geven uit nood. Omdat ik was opgenomen en geopereerd moest worden(een week daarvoor was ik ook al opgenomen 10 dagen maar mocht ik op de kraam blijven en was sem dus heel de dag bij me) alleen een week later werd ik weer opgenomen en moest ik me zoon weer uit handen geven. Moet zeggen dat ik het er erg moeilijk mee had maar het is allemaal goed gekomen en de omas waren erg er goed voor. Uit logeren is nog niet gebeurd

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier ook. Hij heeft 1 x gelogeerd bij opa en oma omdat wij moesten verhuizen en hem die stress even wilde besparen.

Nathan was denk ik 1.5 jaar toen er voor het eerst iemand thuis oppaste omdat wij naar de film/uit eten gingen.

Share This Page